Εγγύηση ανταπόκρισης


Οι υπηρεσίες μας

Για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στο ταξίδι σας, παρέχουμε τώρα μια Εγγύηση ανταπόκρισης. Σκοπός μας είναι να σας προσφέρουμε ένα όσο το δυνατόν απλούστερο και ευκολότερο ταξίδι. Αυτό σημαίνει ότι εάν το ταξίδι σας περιλαμβάνει πτήσεις που έχουν εκδοθεί με ξεχωριστά εισιτήρια, και υπάρχει καθυστέρηση, αλλαγή δρομολογίου ή ακύρωση που οδηγεί σε καθυστέρηση μεγαλύτερη των 24 ωρών για τον τελικό προορισμό σας, το Gotogateθα σας βοηθήσει να βρείτε την καλύτερη δυνατή εναλλακτική πτήση. Εάν δεν υπάρχει εύλογη εναλλακτική επιλογή, θα σας επιστρέψουμε το συνολικό ποσό όλων των αχρησιμοποίητων εισιτηρίων πτήσεων ή ένα εισιτήριο επιστροφής στο αρχικό αεροδρόμιο αναχώρησης – ό,τι σας βολεύει περισσότερο.

Σημειώνεται ότι θα σας βοηθήσουμε μόνο στην περίπτωση που οι αλλαγές σε ένα εισιτήριο επηρεάζουν τα άλλα σας εισιτήρια. Για παράδειγμα, εάν η πτήση σας είναι Στοκχόλμη-Όσλο-Νέα Υόρκη-Ντάλας και το τελευταίο σκέλος είναι ξεχωριστό εισιτήριο, θα κάνουμε αλλαγή της κράτησης που αφορά σ' αυτό το τμήμα. Σημειώνεται επίσης ότι αυτή η υπηρεσία ισχύει υπό κανονικές περιστάσεις. Δεν ισχύει σε περίπτωση ανωτέρας βίας, όπως ακραία καιρικά φαινόμενα.

Περαιτέρω, η Εγγύηση ανταπόκρισης παύει να ισχύει εάν κάνετε αλλαγές σε οποιοδήποτε από τα εισιτήρια των πτήσεών σας χωρίς τη συγκατάθεσή μας.

Η Εγγύηση ανταπόκρισης μπορεί να χρησιμοποιηθεί:

  • Εάν η αεροπορική εταιρεία αλλάξει το πρόγραμμα δρομολογίων ή ακυρώσει την πτήση πριν από την αρχική ώρα αναχώρησης, και αυτό οδηγήσει σε καθυστέρηση μεγαλύτερη των 24 ωρών για τον τελικό προορισμό σας.
  • Όταν το ταξίδι σας αποτελείται από ξεχωριστά εισιτήρια.

Πώς να χρησιμοποιήσετε την Εγγύηση ανταπόκρισης:

  • Εάν η πτήση καθυστερήσει, εάν η αεροπορική εταιρεία αλλάξει το πρόγραμμα ή ακυρώσει την πτήση, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς ή μέσω email εντός 48 ωρών εάν η αναχώρησή σας είναι σε 4 ημέρες ή περισσότερο. Αν, όμως, η αναχώρησή σας είναι σε λιγότερο από 4 ημέρες, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 24 ωρών. Εάν δεν επικοινωνήσετε μαζί μας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας, η εγγύηση παύει να ισχύει. Όταν μας ενημερώσετε για μια αλλαγή δρομολογίου ή μια καθυστέρηση, θα σας προσφέρουμε μια νέα πτήση στην ίδια κατηγορία ναύλου εντός 72 ωρών ή θα σας επιστρέψουμε το συνολικό ποσό των αχρησιμοποίητων εισιτηρίων πτήσεων.
    Πρέπει να λάβουμε την απάντησή σας εντός 24 ωρών από τη στιγμή που λάβετε την πρότασή μας, αλλιώς η Εγγύηση ανταπόκρισης παύει να ισχύει.
  • Εάν εξαιτίας της καθυστέρησης ή ακύρωσης μιας πτήσης χάσετε μια πτήση ανταπόκρισης που έχει εκδοθεί με ξεχωριστό εισιτήριο, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς το συντομότερο δυνατό. Εάν αυτό συμβεί εκτός του κανονικού ωραρίου λειτουργίας μας, πρέπει να κάνετε μόνος/-η σας κράτηση νέας πτήσης για τον τελικό προορισμό σας. Θα σας επιστρέψουμε μετά το αντίτιμο, υπό την προϋπόθεση ότι κάνατε κράτηση μιας πτήσης στην ίδια κατηγορία ναύλου και με εύλογο κόστος. Εάν επιλέξετε να αναβαθμίσετε το εισιτήριο, πρέπει να πληρώσετε τη διαφορά. Σημειώνεται ότι στις περιπτώσεις αυτές, ακολουθούμε πάντα τις συστάσεις της αεροπορικής εταιρείας σε σχέση με τον ελάχιστο χρόνο ανταπόκρισης. Με δεδομένα τα παραπάνω, εάν έπρεπε να είχατε προλάβει την πτήση ανταπόκρισης, δεν θα λάβετε καμία αποζημίωση.

Κατάλυμα: Εάν εξαιτίας μιας καθυστέρησης ή ακύρωσης της πτήσης χάσετε την πτήση ανταπόκρισης και πρέπει να διανυκτερεύσετε (22:00- 08:00), θα αποζημιωθείτε για το κόστος του καταλύματος (έως 50 EUR/επιβάτη). Η αποζημίωση ισχύει ανεξάρτητα από τον αριθμό των διανυκτερεύσεων.

Φαγητό και ποτό: Στην περίπτωση που εξαιτίας της καθυστέρησης ή ακύρωσης μιας πτήσης, καθυστερήσετε περισσότερο από 4 ώρες, θα σας αποζημιώσουμε για τα έξοδά σας για φαγητό και ποτό (έως 10 EUR/άτομο).

Εάν σας προσφερθεί κατάλυμα ή φαγητό από την αεροπορική εταιρεία ή στο αεροδρόμιο, δεν θα λάβετε αποζημίωση.

Εναλλακτική μεταφορά: Εάν δεν μπορέσουμε να σας βρούμε μια άλλη πτήση από το ίδιο αεροδρόμιο, μπορούμε να σας κατευθύνουμε σε άλλα αεροδρόμια εντός ακτίνας 200 χιλιομέτρων. Στην περίπτωση αυτή θα σας αποζημιώσουμε για τα έξοδα μεταφοράς σας μέχρι το μέγιστο ποσό των 1.000 SEK για εσάς και την παρέα σας με την οποία συνταξιδεύετε.

Θεώρηση (βίζα)

Σε μερικές περιπτώσεις μπορεί να χρειάζεστε βίζα ή βίζα διελεύσεως για να ολοκληρώσετε το ταξίδι σας. Είναι δική σας ευθύνη να βρείτε τις σχετικές πληροφορίες.

Αποσκευές

Λάβετε υπόψη ότι επειδή ταξιδεύετε με διαφορετικές αεροπορικές εταιρείες και ξεχωριστά εισιτήρια, ή με την ίδια αεροπορική εταιρεία και ξεχωριστά εισιτήρια, μπορεί να πρέπει να παραλάβετε τις αποσκευές σας και να τις δώσετε για check in ανάμεσα στις πτήσεις.

Header
Subject
Body
Footer