Προσφέρουμε διάφορα κανάλια υποστήριξης για την ευκολία σας.

Συνομιλία (Chat)

Ο καλύτερος και γρηγορότερος τρόπος να μας επικοινωνήσετε είναι μέσω της υποστήριξης μέσω συνομιλίας. Η υπηρεσία συνομιλίας μας είναι διαθέσιμη στην τοπική σας γλώσσα και μπορεί να βοηθήσει σε όλες τις ερωτήσεις και όλα τα αιτήματά σας. Είτε έχετε ερωτήσεις σχετικά με την κράτησή σας, χρειάζεστε βοήθεια για αλλαγές ή ακυρώσεις, είτε χρειάζεστε οποιαδήποτε άλλη μορφή υποστήριξης, οι εκπρόσωποί μας στη συνομιλία είναι εδώ για να σας βοηθήσουν άμεσα.

Μπορείτε να ζητήσετε μια μεταγραφή της συνομιλίας σας από την ομάδα της εξυπηρέτησης πελατών μέσω της ίδιας συνομιλίας ή τηλεφωνικά.

Η ομάδα υποστήριξης μέσω συνομιλίας μας μπορεί να επεξεργαστεί αιτήματα που αφορούν:

Γενικές ερωτήσεις σχετικά με την κράτηση
Αλλαγές και ακυρώσεις
Επιπρόσθετες υπηρεσίες
Αλλαγές στο πρόγραμμα και περιπτώσεις ανωτέρας βίας
Αιτήματα επιστροφής χρημάτων


Τηλέφωνο

Εναλλακτικά, αν η επιλογή της συνομιλίας δεν είναι διαθέσιμη, αν έχετε επείγον αίτημα ή αν η πτήση σας αναχωρεί σύντομα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου. Η τηλεφωνική υποστήριξή μας προσφέρει γρήγορη βοήθεια, μπορεί να χειριστεί όλα τα αιτήματά σας και μπορεί να σας βοηθήσει με τις περισσότερες ερωτήσεις μέσα σε ένα τηλεφώνημα, στα Αγγλικά ή στην τοπική σας γλώσσα.

Άλλο

Μπορείτε επίσης να μας επικοινωνήσετε μέσω email. Ωστόσο, παρακαλούμε να λάβετε υπόψη ότι ο χρόνος απάντησης στα email είναι μεγαλύτερος σε σύγκριση με την υποστήριξη μέσω συνομιλίας και τηλεφώνου και μπορεί να χρειαστούν αρκετές ημέρες για να λάβετε απάντηση. Παρακαλούμε να γνωρίζετε ότι δεν χειριζόμαστε κανέναν τύπο αλλαγής κράτησης ή επείγοντα αιτήματα, όπως άμεσες ακυρώσεις, μέσω email. Επιπλέον, οι απαντήσεις στα email μπορεί να παρέχονται στα Αγγλικά αντί για την τοπική σας γλώσσα. Η διεύθυνση email υποστήριξής μας μπορεί να βρεθεί στους 
Όρους Ταξιδιού μας. Όταν επικοινωνείτε μαζί μας, βεβαιωθείτε ότι περιλαμβάνετε τον αριθμό παραγγελίας στο μήνυμα σας.

Θυμηθείτε ότι δεν μπορούμε να βοηθήσουμε με επείγουσες αιτήσεις ή πτήσεις που αναχωρούν μέσα στις επόμενες 72 ώρες μέσω email. Σε τέτοιες περιπτώσεις, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω συνομιλίας ή τηλεφώνου.

Για να βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας μας, απλά συνδεθείτε στις 
Κρατήσεις μου και μεταβείτε στην καρτέλα "Επικοινωνήστε μαζί μας", όπου θα βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας μας.

Από εκεί, μπορείτε επίσης να αποκτήσετε πρόσβαση στις πληροφορίες πτήσης σας, να ελέγξετε τα ανοιχτά αιτήματά σας και ακόμη και να προσθέσετε περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες στις κρατήσεις σας.