Οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους είναι αεροπορικές εταιρείες που προσφέρουν οικονομικούς ναύλους χάρη στο ότι λειτουργούν με βάση ένα απλοποιημένο επιχειρηματικό μοντέλο και στο ότι συχνά δεν προσφέρουν ορισμένες ανέσεις που παρέχουν οι παραδοσιακές αεροπορικές εταιρείες. Παρόλο που η πτήση με μια αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους μπορεί να είναι ένας οικονομικός τρόπος να ταξιδέψετε, υπάρχουν ορισμένοι σημαντικοί παράγοντες που πρέπει να έχετε κατά νου, για να εξασφαλίσετε μια ομαλή και χωρίς προβλήματα εμπειρία. Διαβάστε παρακάτω για να εξοικειωθείτε με τα βασικά ζητήματα που πρέπει να έχετε υπόψη, όταν ταξιδεύετε με αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους.



Check-in και κάρτα επιβίβασης:

Είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη πως ορισμένες αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους χρεώνουν ένα τέλος για το check-in σας και την εκτύπωση της κάρτας σας επιβίβασης στο αεροδρόμιο. Για να αποφύγετε κάτι τέτοιο, κάντε ηλεκτρονικό check-in κατά τη διάρκεια του καθορισμένου χρονικού διαστήματος και είτε εκτυπώστε είτε κατεβάστε την κάρτα επιβίβασής σας στην κινητή συσκευή σας πριν να φτάσετε στο αεροδρόμιο. Ακολουθώντας αυτά τα απλά βήματα, μπορείτε να εξοικονομήσετε χρήματα και να διασφαλίσετε μια ομαλή ταξιδιωτική εμπειρία χωρίς περιττό άγχος στο αεροδρόμιο.



Επιτρεπόμενο όριο αποσκευών και άλλες πρόσθετες υπηρεσίες:

Ορισμένες αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους ενδέχεται να χρεώνουν επιπλέον για τις παραδοτέες αποσκευές και τις χειραποσκευές, με αυστηρότερες πολιτικές από τις παραδοσιακές αεροπορικές εταιρείες. Επιπλέον, οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους έχουν συχνά διαφορετικούς κανόνες μεγέθους και βάρους αποσκευών για τις χειραποσκευές από τις τυπικές αεροπορικές εταιρείες. Πολλές χρεώνουν για την επιλογή θέσης και ενδέχεται να μην προσφέρουν δωρεάν φαγητό ή ροφήματα στο αεροσκάφος. Για να αποφύγετε τις απροσδόκητες χρεώσεις, βεβαιωθείτε ότι έχετε κατανοήσει την πολιτική επιτρεπόμενου ορίου αποσκευών και τυχόν πρόσθετες χρεώσεις που μπορεί να ισχύουν. Να λαμβάνετε πάντα υπόψη τυχόν πρόσθετα έξοδα και να κοιτάτε μήπως είναι καλύτερα να αγοράζετε πρόσθετες υπηρεσίες εκ των προτέρων, για να εξοικονομείτε χρήματα.



Υποστήριξη και πολιτικές αεροπορικών εταιρειών:

Ορισμένες αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους έχουν αυστηρές πολιτικές επιστροφής χρημάτων και ακύρωσης, όπως εισιτήρια χωρίς δυνατότητα επιστροφής χρημάτων και περιορισμένες δυνατότητες αλλαγής. Ορισμένες αεροπορικές εταιρείες, όπως η Ryanair, η Wizzair και η Easyjet, έχουν τα δικά τους συστήματα έκδοσης εισιτηρίων. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να μην είμαστε σε θέση να σας βοηθήσουμε απευθείας με ακυρώσεις ή αιτήματα αλλαγής, αλλά μπορούμε να σας καθοδηγήσουμε σχετικά με το πώς να λάβετε βοήθεια απευθείας από την αεροπορική εταιρεία.



Ταξίδι με κατοικίδια:

Πολλές αεροπορικές κατηγορίες χαμηλού κόστους έχουν περιορισμούς στα κατοικίδια ζώα που επιτρέπονται στις πτήσεις τους και σε ορισμένες περιπτώσεις τα κατοικίδια δεν επιτρέπονται καθόλου λόγω της πολυπλοκότητας που συνεπάγεται η μεταφοράς τους και των περιορισμένων πόρων των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους. Ορισμένες αεροπορικές εταιρείες ενδέχεται να επιτρέπουν στα κατοικίδια ζώα να ταξιδεύουν στην καμπίνα ή ως παραδοτέες αποσκευές, αλλά μπορεί να θέτουν περιορισμούς στο είδος και στο μέγεθος του κατοικιδίου, και στο βάρος της τσάντας ή του κλουβιού μεταφοράς. Επιπλέον, μπορεί να υπάρχει χρέωση για τη μεταφορά ενός κατοικίδιου ζώου, και είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι το κατοικίδιό σας πληροί όλες τις ταξιδιωτικές απαιτήσεις, όπως απαραίτητα έγγραφα, εμβολιασμοί και πιστοποιητικά υγείας. Ελέγχετε πάντα την πολιτική κατοικιδίων ζώων της αεροπορικής εταιρείας πριν να κάνετε κράτηση της πτήσης σας.