Εάν λάβατε ένα email από εμάς με έναν κωδικό κουπονιού, μπορείτε να κάνετε αλλαγή της κράτησης του εισιτηρίου σας μόνοι σας στην ιστοσελίδα μας.

Σημειώνεται ότι εάν έχετε ήδη χρησιμοποιήσει το κουπόνι σας κάνοντας αλλαγή της κράτησης μέσω του τμήματός μας εξυπηρέτησης πελατών, ο κωδικός κουπονιού δεν ισχύει πλέον.

Πώς να χρησιμοποιήσετε τον κωδικό κουπονιού και να κάνετε αλλαγή της κράτησης του εισιτηρίου σας στην ιστοσελίδα μας


  • Μπείτε στην πλατφόρμα κρατήσεών μας μέσω του συνδέσμου που παρέχεται στο email με το κουπόνι σας.
    Αναζητήστε το νέο σας ταξίδι. Σημειώνεται ότι για να ισχύσει το κουπόνι, το νέο ταξίδι πρέπει να πληροί τα κριτήρια που αναφέρονται στο email.
  • Εφαρμόστε τον κωδικό του κουπονιού στη σελίδα πληρωμής:
  • Εάν το κουπόνι εφαρμοστεί με επιτυχία, θα είναι όπως αυτό:
  • Σε περίπτωση που κάποια από τα απαιτούμενα κριτήρια δεν πληρούνται ή το κουπόνι δεν είναι έγκυρο, θα εμφανιστεί ένα μήνυμα σφάλματος όπως το ακόλουθο:
  • Μόλις ο κωδικός του κουπονιού γίνει αποδεκτός, θα ειδοποιηθείτε μέσω email, καθώς και κατά τη διάρκεια της κράτησης, ενόσω ελέγχουμε εάν η επιλεγμένη πτήση είναι διαθέσιμη στον αερομεταφορέα.
  • Εάν επιβεβαιωθεί η κράτηση, θα ειδοποιηθείτε μέσω email — έχετε πλέον κάνει κράτηση για νέο ταξίδι!


Σχετικά με τις επιπλέον υπηρεσίες:

Εάν είχατε προσθέσει επιπλέον υπηρεσίες στην αρχική σας κράτηση, αυτές δεν θα μεταφερθούν στη νέα σας κράτηση και θα πρέπει να τις προσθέσετε ξανά.

Εξαίρεση:

Ταξιδιωτική Ασφάλιση – Εάν η αρχική διάρκεια του ασφαλιστηρίου συμβολαίου δεν αλλάξει, αυτό το προϊόν θα μεταφερθεί στη νέα σας κράτηση. Διαφορετικά, θα σας επιστραφεί το αντίτιμο του ασφαλιστηρίου. Ασφάλιση Ακύρωσης – Αυτό το προϊόν θα μεταφερθεί στη νέα σας κράτηση. Ευέλικτο Εισιτήριο – Αυτό το προϊόν θα μεταφερθεί στη νέα σας κράτηση και θα ισχύει μέχρι τη νέα ημερομηνία επιστροφής σας. Εάν λάβατε ένα κουπόνι απευθείας από την αεροπορική εταιρεία, πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της αεροπορικής εταιρείας.