Εξαιτίας της πανδημίας, ο κλάδος των αερομεταφορών είναι αντιμέτωπος με μια δύσκολη κατάσταση, με μεγάλο αριθμό ακυρώσεων πτήσεων και εκκρεμών επιστροφών πληρωμών. Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε ή να ακυρώσετε την κράτηση της πτήσης σας, θα επικοινωνήσουμε με την αεροπορική εταιρεία για λογαριασμό σας, αλλά λάβετε υπόψη ότι οι κανόνες διαφέρουν από τη μία αεροπορική εταιρεία στην άλλη. Συνεπώς, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι η αεροπορική εταιρεία με την οποία ταξιδεύετε θα είναι σε θέση να ικανοποιήσει το αίτημά σας. Θα θέλαμε να γνωρίζετε πως κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας υποστηρίξουμε σε αυτή την δύσκολη κατάσταση.

Διαβάστε περισσότερα για το τέλος μη αυτόματης διεκπεραίωσης εδώ.

Χειριζόμαστε όλα τα αιτήματα για επιστροφή χρημάτων ή αλλαγής με τη σειρά που τα λαμβάνουμε και ο αναμενόμενος χρόνος διεκπεραίωσης είναι μεγαλύτερος απ’ ό,τι συνήθως εξαιτίας της πανδημίας και του αυξημένου όγκου. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας βοηθήσουμε το συντομότερο δυνατό.

Πώς θα με κρατάτε ενήμερο για την πορεία;

Θα λάβετε ένα email όταν το αίτημά σας για αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων υποβληθεί σε επεξεργασία. Σας ζητάμε να περιμένετε να λάβετε αυτές τις περαιτέρω πληροφορίες μέσω email πριν να επικοινωνήσετε μαζί μας. Υπενθυμίζεται ότι μπορείτε να ελέγχετε την κατάσταση του αιτήματός σας για επιστροφή χρημάτων με τη σύνδεσή σας στην ενότητα «Οι κρατήσεις μου». Μπορείτε να μεταβείτε σε αυτήν από την επάνω δεξιά γωνία της ιστοσελίδας μας ή κάνοντας κλικ εδώ.

Συνδεθείτε μέσω Facebook ή Google εάν χρησιμοποιήσατε τον συνδεδεμένο με αυτούς λογαριασμό σας email για να κάνετε την κράτηση, ή εισάγετε τον αριθμό της παραγγελίας σας και το email που χρησιμοποιήσατε όταν κάνατε την κράτηση.