Αν δεν είστε ικανοποιημένος/η με τη διαμονή σας στο ξενοδοχείο ή με το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητό σας, πρέπει πρώτα να το έχετε επισημάνει στο ξενοδοχείο/την εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων, ώστε να έχουν εξαρχής μια ευκαιρία να επιλύσουν το πρόβλημα. Εάν το πρόβλημα δεν γινόταν να επιλυθεί επί τόπου απευθείας από το ξενοδοχείο/την εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων ή μέσω του τηλεφωνικού αριθμού που σας στείλαμε μαζί με την επιβεβαίωσή σας, μπορείτε να μας στείλετε τη γνώμη σας μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Δεν μπορούμε να προωθήσουμε το παράπονό σας στον προμηθευτή μας αν δεν έχετε προσπαθήσει να επιλυθεί πρώτα το πρόβλημα επί τόπου. Τυχόν παράπονα πρέπει να γίνονται πάντα γραπτώς αν ζητάτε αποζημίωση για πρόσθετο κόστος. Πρέπει πάντα να μας στέλνετε τις αποδείξεις στο πρωτότυπο. Θα βρείτε το έντυπο υποβολής παραπόνων στην ενότητα «Όροι ταξιδίου».