Χρησιμοποιούμε cookies για να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή εμπειρία από τις υπηρεσίες μας. Αν προχωρήσετε σημαίνει ότι αποδέχεστε τη χρήση cookies.
pdf print

Όροι και προϋποθέσεις ταξιδιού


Ευθύνη για υλοποίηση ταξιδιών

Η εταιρεία Gotogate λειτουργεί ως διαμεσολαβητής υπηρεσιών για αεροπορικά εισιτήρια, ξενοδοχεία, ενοικίαση αυτοκινήτων και εκδηλώσεις. Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για αλλαγές σε ωράρια, ακυρώσεις πτήσεων, αποσκευές ή άλλα συμβάντα που σχετίζονται με την υλοποίηση πτήσεων. Επίσης δεν φέρουμε καμία ευθύνη για προβλήματα που σχετίζονται με κρατήσεις ξενοδοχειακών καταλυμάτων και ενοικιάσεις αυτοκινήτων. Ο πάροχος της σχετικής υπηρεσίας έχει την αποκλειστική ευθύνη για τέτοιου είδους συμβάντα. Κατά συνέπεια, κάθε αξίωση που αφορά σε τέτοιου είδους συμβάντα θα πρέπει να υποβάλλεται απευθείας στον πάροχο της σχετικής υπηρεσίας. Προσφέρουμε ταξιδιωτικές υπηρεσίες για ταξίδια αναψυχής.

Θα πρέπει να είστε ηλικίας 18 ετών και άνω για να μπορείτε να πραγματοποιείτε κρατήσεις από το Gotogate..

Τροποποίηση και έλεγχος των στοιχείων

Για την κράτηση αεροπορικών εισιτηρίων πρέπει να συμπληρώνεται ορθά γραμμένο το όνομα, το επώνυμο και ο τίτλος του επιβάτη όπως αυτά αναγράφονται στο διαβατήριό του. Τα αεροπορικά εισιτήρια δεν είναι μεταβιβάσιμα και δεν είναι δυνατή η τροποποίηση μιας υπάρχουσας κράτησης. Τα εισιτήρια δεν μπορούν να τροποποιηθούν ή να επιστραφεί το αντίτιμό τους όταν έχει ήδη ολοκληρωθεί η πληρωμή τους.

Ο ταξιδιώτης είναι υπεύθυνος για:

  • Την ανάγνωση και την αποδοχή των όρων και των προϋποθέσεων του ταξιδιού πριν από την αγορά.
  • Τον έλεγχο του ονοματεπώνυμού του ώστε να είναι γραμμένο όπως ακριβώς αναγράφεται στο διαβατήριό του πριν από την αγορά.
  • Επικοινωνήστε αμέσως με το Gotogate αν δεν λάβετε επιβεβαίωση μέσω e-mail εντός λίγων λεπτών από την ολοκλήρωση της κράτησης. Μόλις λάβετε αυτήν την επιβεβαίωση μέσω e-mail, πρέπει να ελέγξετε ότι τα στοιχεία που αναγράφονται είναι σωστά. Παρακαλούμε ειδοποιήστε αμέσως το Gotogate αν κάτι δεν είναι σαφές. Εκτός του κανονικού ωραρίου λειτουργίας μας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την αεροπορική εταιρεία, το ξενοδοχείο ή την εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτου απευθείας για να μάθετε εάν είναι δυνατή η διόρθωση των στοιχείων σας.
  • Ελέγχετε τακτικά τη διεύθυνση e-mail που μας δώσατε, καθώς αποστέλλουμε όλη την αλληλογραφία μας μέσω e-mail.
  • Ελέγχετε τακτικά τα ωράρια πτήσεων και τις αλλαγές των ωραρίων και για τις πτήσεις μετάβασης και για τις πτήσεις επιστροφής.
  • Συμβουλευτείτε τη σχετική αεροπορική εταιρεία για να μάθετε τον αεροσταθμό (terminal) του αεροδρομίου από τον οποίο θα αναχωρήσετε.
  • Ελέγξτε του κανονισμούς σχετικά με τις βίζες για τον τελικό σας προορισμό και σε περίπτωση ενδιάμεσων σταθμών. Αυτό μπορεί να γίνει είτε μέσω της πρεσβείας της χώρας την οποία θα επισκεφτείτε είτε μέσω της αεροπορικής εταιρείας με την οποία θα ταξιδέψετε.
  • Ελέγξτε τι είδους πιθανούς εμβολιασμούς θα χρειαστείτε πριν να ταξιδέψετε.
  • Ελέγξτε τους κανονισμούς του διαβατηρίου σας και την ισχύ του, καθώς για μερικές χώρες το διαβατήριό σας πρέπει να ισχύει τουλάχιστον έξι μήνες μετά την επιστροφή σας στον μόνιμο τόπο διαμονής σας.
  • Ελέγξτε τις ώρες check-in για όλο το ταξίδι. Σας συστήνουμε να κάνετε check-in στο αεροδρόμιο τουλάχιστον 1,5 ώρα πριν από την αναχώρηση (για πτήσεις εσωτερικού) ή 2,5 ώρες (για διεθνείς πτήσεις).

Εισιτήρια

Η επιβεβαίωση κράτησης που στέλνει το Gotogate με e-mail στον ταξιδιώτη μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας πληρωμής αποτελεί το εισιτήριό του, και ο ταξιδιώτης πρέπει να το έχει πάντα μαζί του σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού. Αυτή η επιβεβαίωση περιλαμβάνει όλες τις σημαντικές πληροφορίες όπως τον κωδικό κράτησης, τον αριθμό πτήσης και τα ωράρια πτήσεων. Επίσης συστήνουμε στον ταξιδιώτη να εκτυπώσει το ωράριο πτήσης κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο στην επιβεβαίωση.

Τα αεροπορικά εισιτήρια πρέπει πάντα να χρησιμοποιούνται με χρονολογική σειρά, και πρέπει να ολοκληρώνονται όλα τα σκέλη του ταξιδιού. Εάν ο ταξιδιώτης δεν ολοκληρώσει κάποιο σκέλος του ταξιδιού, το υπόλοιπο ταξίδι θα ακυρωθεί από την αεροπορική εταιρεία και δεν θα εκδοθεί επιστροφή χρημάτων. Αυτός ο κανονισμός είναι πέρα από τον έλεγχο του Gotogate.

Εισιτήρια με ξεχωριστούς αριθμούς κράτησης χειρίζονται πάντα ως ξεχωριστά ταξίδια, ανεξάρτητα μεταξύ τους. Το Gotogate δεν φέρει καμία ευθύνη για χαμένες ανταποκρίσεις ή για μη έκδοση επιστροφής χρημάτων για ξεχωριστά εισιτήρια σε περίπτωση αλλαγών ωραρίου, καθυστερήσεων ή ακυρωμένων πτήσεων.

Αλλαγές τιμών/τεχνικά λάθη

Το Gotogate διατηρεί το δικαίωμα να προβαίνει σε αλλαγές σε περίπτωση τεχνικών λαθών και αναπροσαρμογών τιμών που δεν υπόκεινται σε δικό μας έλεγχο, και διατηρούμε το δικαίωμα να επικοινωνούμε με τον ταξιδιώτη εντός 24 ωρών τις καθημερινές για να προβαίνουμε σε τυχόν τροποποιήσεις των κρατήσεων. Εάν υπάρξουν τεχνικά προβλήματα αμέσως πριν ή κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, θα επικοινωνήσουμε με τον ταξιδιώτη την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Το Gotogate διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την κράτηση σε περίπτωση τεχνικών προβλημάτων και λαθών στην τιμή που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητά μας. Ο ταξιδιώτης θα ειδοποιηθεί μέσω e-mail σε αυτήν την περίπτωση.

Η τιμή του εισιτηρίου που εμφανίζεται περιλαμβάνει τους φόρους αεροδρομίου. Σε μερικά αεροδρόμια πριν από την αναχώρηση πρέπει να καταβληθεί ένας φόρος αναχώρησης σε μετρητά. Ο έλεγχος αυτών των πληροφοριών αποτελεί ευθύνη του ταξιδιώτη.

Συνδυασμός εισιτηρίων απλής μετάβασης (One-way combination)

Τα ταξίδια που αναφέρονται ως «One-way combination» αποτελούνται από δύο ταξίδια απλής μετάβασης. Ακόμη κι αν η κράτηση των δύο τμημάτων γίνει μαζί, αυτά διεκπεραιώνονται ξεχωριστά. Αυτό σημαίνει ότι κάθε τμήμα του ταξιδιού σας υπόκειται σε ξεχωριστή επεξεργασία στην περίπτωση ακυρώσεων, αλλαγών, διαταραχής της κυκλοφορίας όπως απεργίες, και αλλαγών στα δρομολόγια. Θα εφαρμόζονται οι κανονισμοί της κάθε αεροπορικής εταιρείας.

Κρατήσεις θέσεων

Η αγορά αυτής της υπηρεσίας μπορεί να γίνει μόνο κατά την κράτηση του εισιτηρίου.

Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι η αεροπορική εταιρεία θα επιβεβαιώσει τη θέση σας. Δεν μπορούμε να κάνουμε προκράτηση θέσεων σε μια συγκεκριμένη σειρά, με επιπλέον χώρο για τα πόδια ή δίπλα σε έξοδο κινδύνου. Η αεροπορική εταιρεία έχει το δικαίωμα να αλλάξει τις θέσεις κατά τη διάρκεια της πτήσης χωρίς να ενημερώσει είτε εμάς είτε τους επιβάτες.

Συνήθως δεν μπορεί να γίνει κράτηση θέσεων στα αεροπορικά εισιτήρια για άλλη ήπειρο που περιλαμβάνουν πτήσεις με ανταπόκριση (π.χ. πτήσεις εσωτερικού ή ταξίδια εντός Ευρώπης). Εάν η αεροπορική εταιρεία δεν μπορεί να εξασφαλίσει τη θέση της προτίμησής σας, η χρέωση για την υπηρεσία δεν θα επιστραφεί..

Οι εικόνες των θέσεων δεν αντιστοιχούν οπωσδήποτε στη διάταξη των θέσεων στο αεροσκάφος.

Ακύρωση

Τα εισιτήριά σας θα εκδοθούν αμέσως μετά την παραλαβή της πληρωμής και δεν μπορούν κατόπιν να τροποποιηθούν ή να γίνει επιστροφή χρημάτων του αντιτίμου τους. Το Gotogate λειτουργεί σύμφωνα με τους κανονισμούς κρατήσεων των αεροπορικών εταιρειών, οι οποίοι συνήθως είναι πολύ αυστηροί: επιστροφές χρημάτων και επανακρατήσεις δεν επιτρέπονται. Επιστροφές χρημάτων για κρατήσεις μπορούν να γίνουν μόνο εφόσον ο ταξιδιώτης έχει αγοράσει μια Κάλυψη Ακύρωσης από το Gotogate τη στιγμή της κράτησης και πληροί τις προϋποθέσεις. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα στην ενότητα με τον τίτλο Κάλυψη Ακύρωσης.

Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων, η διαδικασία χειρισμού του αιτήματος μπορεί να διαρκέσει μια χρονική περίοδο που ποικίλει από 4 έως 16 εβδομάδες. Όλες οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται από τον πάροχο της υπηρεσίας, και το Gotogate δεν μπορεί να επηρεάσει τη διάρκεια της διαδικασίας χειρισμού του αιτήματος. Όταν θα γίνει η επιστροφή χρημάτων, θα επιβληθεί μια χρέωση για τη διαδικασία χειρισμού ίση με το ποσό των € 65. Το Gotogate δεν θα προβεί σε επιστροφή χρημάτων για τη χρέωση της ασφάλισης ακύρωσης ή άλλες επιβαρύνσεις, χρεώσεις και ασφαλιστήρια συμβόλαια που έχουν ήδη πληρωθεί (εκτός από την ταξιδιωτική ασφάλιση).

Ακύρωση

Τα εισιτήριά σας θα εκδοθούν αμέσως μετά την παραλαβή της πληρωμής και δεν μπορούν κατόπιν να τροποποιηθούν. Το Gotogate λειτουργεί σύμφωνα με τους κανονισμούς κρατήσεων των αεροπορικών εταιρειών, οι οποίοι συνήθως είναι πολύ αυστηροί: επανακρατήσεις δεν επιτρέπονται. Εάν οι αεροπορικές εταιρείες επιτρέπουν τις επανακρατήσεις, αυτές μπορούν μόνο να γίνουν τουλάχιστον 24 ώρες πριν από την αναχώρηση.

Ωράρια πτήσεων

Όλα τα ωράρια πτήσεων που αναφέρονται είναι σε τοπική ώρα. Οι πτήσεις με άφιξη την επόμενη ημέρα υποδεικνύονται με «+1» στο πρόγραμμα πτήσης.

Αλλαγή του προγράμματος πτήσεων

Οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να αλλάξουν τα προγράμματα πτήσεών τους και να ακυρώσουν πτήσεις την τελευταία στιγμή. Τέτοιου είδους αλλαγές είναι πέρα από τον έλεγχο του Gotogate. Ο ταξιδιώτης είναι προσωπικά υπεύθυνος να ενημερώνεται για το ωράριο των πτήσεων αναχώρησης και επιστροφής απευθείας από τις αεροπορικές εταιρείες.

Το Gotogate δεν αναλαμβάνει την ευθύνη της ενημέρωσης σας σε περίπτωση αλλαγών του προγράμματος πτήσεων ή ακυρώσεων πτήσεων. Επίσης δεν φέρουμε ευθύνη σε περιπτώσεις ακυρώσεων πτήσεων λόγω περιβαλλοντικών καταστροφών, πολέμων, απεργιών ή άλλων γεγονότων που δεν μπορούν να προβλεφθούν. Τυχόν τροποποιήσεις δεν παρέχουν δικαίωμα αξιώσεων για μειώσεις τιμών, αντικαταστάσεις ταξιδιών, αποζημιώσεις για ζημιές ή άλλου είδους χρηματικές αποζημιώσεις από το Gotogate. Δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων για συμπληρωματικές υπηρεσίες για το ταξίδι, όπως για σιδηροδρομικά εισιτήρια, ξενοδοχειακά καταλύματα ή ενοικίαση αυτοκινήτου.

Εάν μια αλλαγή στο πρόγραμμα πτήσεων έχει ως αποτέλεσμα αργοπορημένη άφιξη στο ξενοδοχείο ή την εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων, ο ταξιδιώτης πρέπει να επικοινωνήσει με το ξενοδοχείο ή την εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων προσωπικά για να τους ειδοποιήσει.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματα των επιβατών των αεροπορικών εταιρειών κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο.

Για τους πλήρεις όρους και τις προϋποθέσεις, κάντε κλικ εδώ »

 

 

Αλλαγή Κρατήσεων

Το Gotogate λειτουργεί σύμφωνα με τους κανονισμούς εισιτηρίων των αεροπορικών εταιρειών που συνήθως είναι πολύ περιοριστικοί. Για τους ακριβείς όρους, ο ταξιδιώτης πρέπει να επικοινωνήσει με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας ή απευθείας με τη  σχετική αεροπορική εταιρεία. Στις περιπτώσεις που οι αεροπορικές εταιρείες επιτρέπουν την αλλαγή των κρατήσεων, αυτή μπορεί να γίνει μόνο τουλάχιστον 24 ώρες πριν από  την  αναχώρηση.  Ο ταξιδιώτης πρέπει να έχει αγοράσει το πακέτο  υπηρεσιών του Gotogate, για να μπορέσουμε να  τον   βοηθήσουμε με την αλλαγή μιας κράτησής του.   Ο ταξιδιώτης αναλαμβάνει τα έξοδα που μπορεί να προκύψουν από την αλλαγή της κράτησης.  Παρακαλούμε να έχετε υπ'όψιν σας ότι η ακύρωσή σας δεν ισχύει έως ότου λάβετε γραπτή επιβεβαίωση από το Gotogate.      

Για την αλλαγή κρατήσεων αεροπορικών εισιτηρίων του Gotogate, οι πελάτες παρακαλούνται να επικοινωνούν με  το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας.   Ανατρέξτε στην ενότητα «Αλλαγή Κρατήσεων Αεροπορικών Εισιτηρίων του  Gotogate» για τους πλήρεις όρους και τις προϋποθέσεις.

Αλλαγή Κρατήσεων Αεροπορικών Εισιτηρίων του Gotogate  
Ο ταξιδιώτης πρέπει να έχει επιλέξει και πληρώσει αυτήν την  υπηρεσία κατά την κράτηση του ταξιδιού του.  Η υπηρεσία δεν μπορεί να  προστεθεί μετά την ολοκλήρωση της κράτησης.   Η υπηρεσία αλλαγής κρατήσεων είναι μια υπηρεσία που προσφέρει το Gotogate και δεν σημαίνει απαραίτητα ότι μπορεί να γίνει αλλαγή των ημερομηνιών και των ωρών των αεροπορικών εισιτηρίων επικοινωνώντας απευθείας με την αεροπορική εταιρεία.   Κάθε αλλαγή κράτησης με την υπηρεσία αλλαγής κρατήσεών μας πρέπει συνεπώς να γίνεται μέσω του τμήματος εξυπηρέτησης  πελατών μας.   Η υπηρεσία είναι προσωπική και μη μεταβιβάσιμη. 

Για να πραγματοποιηθεί μια αλλαγή κράτησης, ο ταξιδιώτης πρέπει να επικοινωνήσει με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του Gotogate μέσω  τηλεφώνου, chat ή email.  Εάν επιλέξει να επικοινωνήσει μαζί μας με email, ο ταξιδιώτης πρέπει να χρησιμοποιήσει το ειδικό έντυπο της  υπηρεσίας αλλαγής κρατήσεων, που υπάρχει στον ιστότοπό μας στην ενότητα «Επικοινωνήστε μαζί μας - Υπηρεσία Αλλαγής Κρατήσεων Αεροπορικών Εισιτηρίων του Gotogate». Η αλλαγή της κράτησης πρέπει να γίνεται κατά τις ώρες λειτουργίας των γραφείων μας και τουλάχιστον 24 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης της πτήσης της αρχικής κράτησης.   Μετά από μια αλλαγή κράτησης, το ταξίδι πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός ενός έτους από τη στιγμή της αρχικής κράτησης.

Καμιά αλλαγή κράτησης δεν θεωρείται ολοκληρωμένη εάν δεν επιβεβαιωθεί από το Gotogate γραπτώς μέσω  email.  Το Gotogate δεν ευθύνεται για αλλαγές κρατήσεων που δεν έγιναν εάν αυτό  οφείλεται σε παράλειψη του ταξιδιώτη να επικοινωνήσει με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας.

Η  υπηρεσία αλλαγής κρατήσεων επιτρέπει την αλλαγή των κρατήσεων για πτήσεις, σύμφωνα με τη διαθε σιμότητα.  Εάν για την αλλαγή είναι απαραίτητη η αναβάθμιση σε πιο ακριβό  εισιτήριο, το επιπλέον κόστος καταβάλλεται από τον ταξιδιώτη.  Η αλλαγή κράτησης  πρέπει επίσης να γίνει για πτήσεις με την ίδια αεροπορική εταιρεία στην οποία έγινε η αρχική κράτηση του ταξι διού.     

  • Δεν μπορείτε να αλλάξετε προορισμό, ούτε για το ταξίδι της αναχώρησης, ούτε για το ταξίδι της επιστροφής.
    Δεν επιτρέπεται αλλαγή ή διόρθωση ονομάτων με την υπηρεσία αλλαγής κρατήσεων.
    Οι πτήσεις πρέπει να χρησιμοποιούνται με τη σειρά που έγινε η αρχική κράτηση.
  • Δεν επιτρέπεται η αλλαγή της κράτησης του αεροπορικού σας εισιτηρίου για στάση σε ενδιάμεσο σταθμό (το λεγόμενο stop-over).
    Μπορείτε να αλλάξετε την κράτηση για το ταξίδι σας μόνο μία φορά. Μόλις επιβεβαιωθεί η αλλαγή, η υπηρεσία αλλαγής κρατήσεων έχει χρησιμοποιηθεί και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά.
    Δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων για την υπηρεσία αλλαγής κρατήσεων σε περίπτωση ακύρωσης του ταξιδιού.
    Εάν η αλλαγή σημαίνει ότι για μερικούς από τους ταξιδιώτες δεν ισχύουν πλέον ειδικά ναύλα (π.χ . βρέφη) ο ταξιδιώτης πρέπει να πληρώσει τη διαφορά στην τιμή για το νέο εισιτήριο.
    Το Gotogate δεν ευθύνεται για πληροφορίες σχετικά με βίζες σε περίπτωση παράτασης του ταξιδιού.
    Δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων για την υπηρεσία αλλαγής κρατήσεων σε περίπτωση που το ταξίδι ακυρωθεί.
  • Σε περίπτωση αλλαγής της κράτησης, η Gotogate δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν επιπρόσθετες υπηρεσίες που έχετε αγοράσει απευθείας από την αεροπορική εταιρεία, όπως αποσκευές και κράτηση θέσεων στο αεροσκάφος.
  • Εάν ένας επιβάτης δεν εμφανιστεί σε οποιοδήποτε τμήμα ενός ταξιδιού, η επιλογή νέας κράτησης παύει να ισχύει.

 

Μεταφορά και ξενοδοχείο όταν αλλάζει το αεροδρόμιο ή η ημερομηνία

Τυχόν οδική μεταφορά και διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού δεν περιλαμβάνονται στην τιμή του εισιτηρίου. Ο ταξιδιώτης είναι προσωπικά υπεύθυνος για τον έλεγχο των προγραμμάτων πτήσεων και των τιμών. Αυτό ισχύει επίσης και για τις περιπτώσεις αλλαγών του προγραμμάτων πτήσεων των αεροπορικών εταιρειών που είναι πέρα από τον έλεγχο και την ευθύνη του Gotogate.

Χρόνοι ανταποκρίσεων ενδιάμεσων σταθμών

Οι κρατήσεις ταξιδιών που έχουν γίνει μέσω του Gotogate έχουν εγκεκριμένους χρόνους ανταποκρίσεων. Ο χρόνος αναμονής για τις ανταποκρίσεις σε ενδιάμεσους σταθμούς υπολογίζεται από τις αεροπορικές εταιρείες. Στην περίπτωση κράτησης εισιτηρίου για ταξίδι με ενδιάμεσους σταθμούς, εάν μια πτήση που αποτελεί σκέλος του ταξιδιού καθυστερήσει, οι αεροπορικές εταιρείες είναι υποχρεωμένες να βοηθήσουν τον ταξιδιώτη να φτάσει στον τελικό του προορισμό.

Όταν γίνονται κρατήσεις ξεχωριστών εισιτηρίων για κάθε σκέλος του ταξιδιού, οι αεροπορικές εταιρείες δεν φέρουν ευθύνη για καθυστερήσεις που έχουν ως αποτέλεσμα την απώλεια ανταποκρίσεων. Κατά συνέπεια, αποτελεί ευθύνη του ταξιδιώτη να ελέγχει ότι ο χρόνος μεταξύ των ανταποκρίσεων είναι επαρκής σύμφωνα με τις αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια. Το Gotogate δεν αναλαμβάνει αποζημιώσεις για επιπλέον δαπάνες που προκύπτουν στις παραπάνω περιπτώσεις.

Ξενοδοχεία

Το Gotogate κάνει κρατήσεις ξενοδοχείων σε συνεργασία με το IAN.COM. Ο ταξιδιώτης πρέπει να ειδοποιήσει ο ίδιος το ξενοδοχείο για τυχόν αλλαγή του προγράμματος πτήσης που θα έχει ως αποτέλεσμα την αργοπορημένη άφιξή του στο ξενοδοχείο.

Κάντε κλικ εδώ για τους πλήρεις όρους και τις προϋποθέσεις »

Ενοικίαση αυτοκινήτου

Το Gotogate κάνει κρατήσεις ενοικίασης αυτοκινήτων σε συνεργασία με το rentalcars.com (από τις 11 Ιουλίου 2013). Ο ταξιδιώτης πρέπει να ειδοποιήσει ο ίδιος την εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων για τυχόν αλλαγή του προγράμματος πτήσης που θα έχει ως αποτέλεσμα την αργοπορημένη άφιξή του στην εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων.

Κάντε κλικ εδώ για τους πλήρεις όρους και τις προϋποθέσεις »

Παιδιά που ταξιδεύουν ασυνόδευτα

Το Gotogate δεν κάνει κρατήσεις εισιτηρίων για παιδιά που ταξιδεύουν ασυνόδευτα. Για παιδιά κάτω των 18 ετών γίνεται κράτηση για ταξίδια μόνο με τη συνοδεία ενός ενήλικα. Μερικές χώρες και αεροπορικές εταιρείες δεν επιτρέπουν σε παιδιά κάτω των 18 ετών να εισέλθουν στη χώρα εκτός αν συνοδεύονται από κάποιον κηδεμόνα.

Βρέφη

Τα παιδιά ηλικίας 0-2 ταξιδεύουν ως βρέφη και δεν έχουν δικαίωμα δικής τους θέσης. Εάν το βρέφος συμπληρώνει την ηλικία των 2 ετών κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, πρέπει να γίνεται κράτηση παιδικού εισιτηρίου για όλη τη διάρκεια του ταξιδιού. Δεν μπορεί να γίνεται κράτηση εισιτηρίων για βρέφη πριν από τη γέννησή τους, καθώς το όνομα και η ημερομηνία γέννησης πρέπει να αντιστοιχούν πλήρως στα στοιχεία που αναγράφονται στο διαβατήριο. Κρατήσεις για βρέφη δεν γίνονται αργότερα. Το Gotogate δεν αναλαμβάνει αποζημιώσεις για έξοδα που προκύπτουν από την κράτηση λανθασμένου είδους εισιτηρίου.

Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την ικανοποίηση αιτημάτων για βρεφικό φαγητό, κρεβατάκι κ.τ.λ.

Διπλή κράτηση

Αποτελεί ευθύνη του ταξιδιώτη να βεβαιωθεί ότι τυχόν διπλές κρατήσεις έχουν ακυρωθεί ανεξάρτητα από το πού έγιναν. Διαφορετικά ο ταξιδιώτης διακινδυνεύει την ακύρωση της διπλής κράτησης από την αεροπορική εταιρεία χωρίς προειδοποίηση. Το Gotogate δεν φέρει καμία ευθύνη για τις ακυρώσεις δρομολογίων των αεροπορικών εταιρειών ή για τη μη καταβολή επιστροφής του αντιτίμου των εισιτηρίων σε περίπτωση ακύρωσης δρομολογίου.

Διαβατήρια, βίζες και βίζες διέλευσης

Αποτελεί ευθύνη του ταξιδιώτη να βεβαιωθεί ότι το διαβατήριό του/της είναι σε ισχύ τη στιγμή της κράτησης.. Αποτελεί επίσης ευθύνη του ταξιδιώτη να βεβαιωθεί ότι είναι κάτοχος βίζας για τον τελικό προορισμό του/της ή βίζας διελεύσεως όταν αυτή απαιτείται για ενδιάμεσους σταθμούς. Ο ταξιδιώτης είναι προσωπικά υπεύθυνος για οποιεσδήποτε χρεώσεις προκύψουν εξαιτίας προβλημάτων με τα ανωτέρω ταξιδιωτικά έγγραφα. Είναι πολύ σημαντικό ο ταξιδιώτης να βεβαιωθεί ότι το διαβατήριό του/της, οι βίζες και οι βίζες διελεύσεως πληρούν τις προϋποθέσεις όλων των σχετικών χωρών, καθώς και των αεροπορικών εταιρειών. Το Gotogate συστήνει στους ταξιδιώτες να έχουν μαζί τους το διαβατήριό τους όποτε ταξιδεύουν.

Για ταξίδια σε ορισμένες χώρες ισχύουν ειδικές ρυθμίσεις που σχετίζονται με την κράτηση των εισιτηρίων επιστροφής. Αποτελεί ευθύνη του ταξιδιώτη να ενημερωθεί για αυτές από την πρεσβεία της σχετικής χώρας καθώς και από τις αεροπορικές εταιρείες.

Για όλα τα ταξίδια στις ή μέσω των ΗΠΑ απαιτείται μια εγκεκριμένη ταξιδιωτική άδεια εισόδου (ESTA) και ένα μηχανικά αναγνώσιμο διαβατήριο.

Ταξιδιωτική ασφάλεια

Η Gotogate πρακτορεύει την ταξιδιωτική ασφάλεια σε συνεργασία με τη Solid. Ως εκ τούτου, παραπέμπουμε κάθε επικοινωνία σχετικά με την ασφάλεια απευθείας στην εν λόγω εταιρεία.

Ασφάλεια αποσκευών

Η Gotogate πρακτορεύει την ταξιδιωτική ασφάλεια σε συνεργασία με τη Solid. Ως εκ τούτου, παραπέμπουμε κάθε επικοινωνία σχετικά με την ασφάλεια απευθείας στην εν λόγω εταιρεία.

Κάλυψη Ακύρωσης

Η Κάλυψη Ακύρωσης πρέπει να συνάπτεται και να εξοφλείται τη στιγμή της κράτησης του ταξιδιού. Η ασφαλιστική κάλυψη τίθεται σε ισχύ όταν γίνεται η κράτηση και παύει να ισχύει τη στιγμή που αρχίζει το ταξίδι, που υπολογίζεται από την αρχική ημερομηνία αναχώρησης της κράτησης. Όλοι οι ταξιδιώτες της κράτησης οφείλουν να έχουν συνάψει kάλυψη aκύρωσης για να έχουν δικαίωμα αξίωσης σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησης.

Ακύρωση

Η ακύρωση πρέπει να συμβεί τουλάχιστον δύο ώρες πριν από την αναχώρηση για να ισχύει η kάλυψη aκύρωσης . Η kάλυψη aκύρωσης παύει να ισχύει όταν ξεκινήσει το ταξίδι. Οι αεροπορικές εταιρείες και οι πάροχοι ξενοδοχειακών καταλυμάτων ή ενοικίασης αυτοκινήτων πρέπει να ειδοποιούνται άμεσα για ακυρώσεις εκτός του ωραρίου τηλεφωνικής επικοινωνίας με τα γραφεία μας.

Όταν ένα ταξίδι ακυρώνεται με την υποβολή ενός έγκυρου πιστοποιητικού γιατρού, γίνεται επιστροφή χρημάτων για όλο το ποσό της κράτησης εκτός από τη χρέωση για την υπηρεσία της διαδικασίας ακύρωσης που ανέρχεται σε
45 σουηδικές κορώνες (EUR) ανά άτομο. Δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων για τη χρέωση της ασφάλισης ακύρωσης ή άλλες επιβαρύνσεις, χρεώσεις και ασφαλιστήρια συμβόλαια που έχουν ήδη πληρωθεί (εκτός από την ταξιδιωτική ασφάλιση). Το μέγιστο ποσό που επιστρέφεται σε περίπτωση ακύρωσης που καλύπτεται από kάλυψη aκύρωσης ανέρχεται στις 2.800 σουηδικές κορώνες (EUR) ανά άτομο και/ή 5.600 σουηδικές κορώνες (EUR) ανά ταξίδι.

Περιπτώσεις επιστροφής χρημάτων

Ήδη καταβληθέντα ποσά επιστρέφονται εάν ο ταξιδιώτης δεν είναι σε θέση να κάνει ένα προγραμματισμένο ταξίδι εξαιτίας των παρακάτω απρόοπτων περιπτώσεων.

  • Σε περίπτωση σοβαρής ασθένειας ή ατυχήματος του ταξιδιώτη, του συνταξιδιώτη στην ίδια κράτηση ή ενός στενού συγγενή, μετά από γνωμάτευση να μη γίνει το προγραμματισμένο ταξίδι σύμφωνα με πιστοποιητικό του θεράποντα γιατρού.
  • Σε περίπτωση θανάτου του ταξιδιώτη, ενός στενού συγγενή ή του συνταξιδιώτη του στην ίδια κράτηση.

Η kάλυψη aκύρωσης δεν περιλαμβάνει:

  • αποζημίωση που μπορεί να ληφθεί από αλλού, όπως από άλλη kάλυψη aκύρωσης ή κάλυψη.
  • ασθένεια, ατύχημα ή τραυματισμό τα οποία γνωρίζατε (με την οποία είχατε διαγνωσθεί) όταν συνάψατε την kάλυψη aκύρωσης.
  • χρόνιες ασθένειες/μολύνσεις/διανοητικές διαταραχές, εκτός εάν το άτομο δεν είχε παρουσιάσει κανένα απολύτως σύμπτωμα/πρόβλημα τους προηγούμενους έξι μήνες, από τη στιγμή της κράτησης του ταξιδιού. Εάν η ακύρωση σχετίζεται με τέτοιου είδους συμπτώματα, η διάγνωση πρέπει να επιβεβαιωθεί από έναν ειδικό γιατρό.
  • ασθένεια, ατύχημα ή άλλες επιπλοκές που οφείλονται σε εγκυμοσύνη ή τοκετό.
  • επιπλοκές που οφείλονται σε αλκοόλ, άλλες τοξικές ουσίες, ηρεμιστικά ή ναρκωτικά.
  • δαπάνες που οφείλονται στο γεγονός ότι το ασφαλισμένο άτομο καθυστέρησε την ακύρωση του προγραμματισμένου ταξιδιού του/της.
  • τον σκοπό του ταξιδιού που δεν υφίσταται πλέον
  • επιπλοκές που οφείλονται σε προσωπικά επιλεγμένες διαδικασίες και θεραπείες όπως αισθητικές επεμβάσεις.
  • τυχόν συμπληρωματικές υπηρεσίες για το ταξίδι που δεν περιλαμβάνονται στην επιβεβαίωση της κράτησης, όπως π.χ. κράτηση εισιτηρίων θεάτρου και παρόμοιες υπηρεσίες

Τι χρειαζόμαστε από εσάς;

Η kάλυψη aκύρωσης ισχύει μόνο εάν υποβληθεί ένα έγκυρο πιστοποιητικό γιατρού. Αυτό πρέπει να το παραλάβουμε εντός
πέντε εργάσιμων ημερών από την ακύρωση. Το πιστοποιητικό του γιατρού πρέπει να είναι συμπληρωμένο από έναν ανεξάρτητο γιατρό που εκτελεί χρέη θεράποντος ιατρού, και να φέρει το ονοματεπώνυμο, τα στοιχεία επικοινωνίας και τη σφραγίδα του γιατρού. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει σφραγίδα θα πρέπει να συνυποβάλλεται και ένα αντίγραφο της ταυτότητας του γιατρού.

Οι ακόλουθες πληροφορίες πρέπει επίσης να συμπεριλαμβάνονται στο πιστοποιητικό του γιατρού

  • η ημερομηνία της εξέτασης
  • τα αποτελέσματα της εξέτασης
  • η διάγνωση
  • άλλα αυθεντικά πιστοποιητικά/έγγραφα που μπορεί να είναι σημαντικά για την εκτίμηση της αξίωσης
  • το γεγονός ότι η ασθένεια είναι σοβαρή και δεν επιτρέπει στον ασθενή να ταξιδέψει

Μπορείτε να κατεβάσετε το πιστοποιητικό του γιατρού από εδώ »

Εξήγηση του όρου «στενός συγγενής»

«Στενός συγγενής» σε αυτήν την περίπτωση θεωρείται ο σύζυγος, η σύζυγος, τα παιδιά, τα εγγόνια, τα αδέλφια, οι γονείς ή οι πεθεροί του ασφαλισμένου ατόμου ή ένα άτομο με το οποίο το ασφαλισμένο άτομο ζει μαζί ως ζευγάρι σαν να ήταν παντρεμένοι.

Πακέτο υπηρεσιών

Το πακέτο υπηρεσιών είναι μια υπηρεσία που προσφέρουμε στους πελάτες μας. Ο ταξιδιώτης αγοράζει αυτήν την υπηρεσία κατά τη στιγμή της κράτησης. Υπάρχει επίσης η μετέπειτα δυνατότητα αγοράς του πακέτου υπηρεσιών οποιαδήποτε στιγμή πριν από την αναχώρηση με την πληρωμή 35 σουηδικών κορωνών (EUR) ανά κράτηση.

Το πακέτο υπηρεσιών περιλαμβάνει τα ακόλουθα:

  • την εύρεση της καλύτερης εναλλακτικής πτήσης σε περίπτωση που η αεροπορική εταιρεία αλλάξει το πρόγραμμα πτήσεών της (σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές των αεροπορικών εταιρειών).
  • προκράτηση θέσεων στις αεροπορικές εταιρείες για τις πτήσεις όπου αυτό είναι δυνατόν (δεν περιλαμβάνονται οι θέσεις δίπλα στις εξόδους κινδύνου και οι θέσεις με επιπλέον χώρο για τα πόδια, και συνήθως αυτή η υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη για πτήσεις εντός της Ευρώπης).
  • παροχή βοήθειας για να ζητήσετε ένα ειδικό βρεφικό κρεβατάκι (συχνά δεν είναι δυνατό σε πτήσεις εντός της Ευρώπης).
  • κράτηση για ειδικού τύπου αποσκευές (όπως π.χ. τσάντες του γκολφ και σκι).
  • κράτηση για ειδικό φαγητό όταν περιλαμβάνεται γεύμα στην πτήση (συνήθως δεν περιλαμβάνεται σε πτήσεις εντός της Ευρώπης)
  • έλεγχο επιλογών και κόστους για επανακράτηση του ταξιδιού σας (έχετε υπ' όψιν σας ότι θα χρεωθεί ένα τέλος επανακράτησης σύμφωνα με τους κανόνες των αεροπορικών εταιρειών όπως αναγράφεται στο εισιτήριό σας).
  • εγγραφή της κάρτας bonus σας στην αεροπορική εταιρεία.

Μπορεί να προστεθούν επιπλέον χρεώσεις από τους παρόχους. Δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων για το πακέτο υπηρεσιών σε περίπτωση ακύρωσης του ταξιδιού ή εάν τα αιτήματα δεν μπορούν να ικανοποιηθούν από την αεροπορική εταιρεία.

Εάν η ημερομηνία αναχώρησής σας είναι εντός τριών ημερών, σας συστήνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου ή μέσω chat για να υποβάλουμε τα αιτήματά σας. Έχετε υπ' όψιν σας ότι συχνά είναι αδύνατον να επιβεβαιώσουμε την ικανοποίηση αιτημάτων εάν αυτά υποβάλλονται εντός 72 ωρών πριν από την αναχώρηση.
Οι επιβάτες με σοβαρές διατροφικές αλλεργίες πρέπει να ενημερώνουν άμεσα την αεροπορική εταιρεία.

Πληρωμή για συμπληρωματικές υπηρεσίες

Ο πελάτης έχει δύο επιλογές όσον αφορά την πληρωμή συμπληρωματικών προϊόντων. Τα στοιχεία για την πληρωμή μπορούν να δοθούν στην εξυπηρέτηση πελατών είτε τηλεφωνικά είτε μέσω ενός συνδέσμου παραγγελίας που θα παρέχουμε μετά από συμφωνία.

Το Gotogate δεν δέχεται κάρτες μιας χρήσης, καθώς η πληρωμή μπορεί να γίνει σε δύο φάσεις. Αποτελεί ευθύνη του πελάτη να βεβαιωθεί ότι η πληρωμή μπορεί να πραγματοποιηθεί κατά τη στιγμή της αγοράς. Το Gotogate διατηρεί το δικαίωμα να επανέλθει σε περίπτωση διορθώσεων των τιμών ή τεχνικών σφαλμάτων.

Η υπηρεσία είναι δεσμευτική όταν καταβληθεί η πληρωμή και δεν μπορεί να τροποποιηθεί ή να ακυρωθεί.

Αποσκευές

Το Gotogate δεν φέρει καμία ευθύνη για δαπάνες αποσκευών που δεν συμπεριλαμβάνονται στην τιμή του εισιτηρίου. Εμείς απλώς μεταβιβάζουμε αιτήματα που σχετίζονται με τις ακόλουθες αποσκευές ειδικού τύπου: αναπηρικά καροτσάκια, snowboards, σανίδες του surfing, σκι, τσάντες του γκολφ, ποδήλατα, σκυλιά και γάτες. Δεν είμαστε σε θέση να επηρεάζουμε τις αεροπορικές εταιρείες όσον αφορά την επιβεβαίωση αυτών των αιτημάτων. Το Gotogate θα επιβάλει μια επιπλέον χρέωση για αυτήν την υπηρεσία στο κόστος που θα χρεωθεί από την αεροπορική εταιρεία.

Χαμένες/Κατεστραμμένες Αποσκευές

Το Gotogate δεν φέρει καμία ευθύνη για χαμένες ή κατεστραμμένες αποσκευές. Οποιοδήποτε πρόβλημα πρέπει να αναφέρεται αμέσως στον εκπρόσωπο της αεροπορικής εταιρείας στο αεροδρόμιο.

Κάρτες επιβράβευσης

Όταν κάνετε κράτηση, μπορείτε να προσθέσετε την κάρτα επιβράβευσης όταν συμπληρώνετε τα προσωπικά σας στοιχεία όπως το όνομά σας κτλ. Εμείς απλώς μεταβιβάζουμε τα στοιχεία σας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη για την πίστωση των πόντων bonus από τις σχετικές αεροπορικές εταιρείες.

Να διατηρείτε πάντα τις κάρτες επιβίβασης μέχρι να μπορείτε να διαπιστώσετε πόσοι πόντοι σας έχουν πιστωθεί. Δεν είναι δυνατή η πίστωση πόντων εκ των υστέρων εκτός αν έχετε την κάρτα επιβίβασής σας. Εάν χρειάζεστε να σας πιστωθούν πόντοι εκ των υστέρων, πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας με την αεροπορική εταιρεία.

Σας υπενθυμίζουμε ότι μπορεί να μην λαμβάνετε πόντους bonus από κάθε πτήση και ότι πρέπει πάντα να ενημερώνεστε για αυτό απευθείας από την αεροπορική εταιρεία.

Premium Economy, Business, First Class

Η αγορά αυτής της υπηρεσίας μπορεί να γίνει μόνο κατά την κράτηση του εισιτηρίου. Ανάλογα με την αεροπορική εταιρεία, η υπηρεσία μπορεί μερικές φορές να προσφέρεται μόνο σε ορισμένα τμήματα του ταξιδιού.

Οι υπηρεσίες που διατίθενται στο αεροσκάφος διαφέρουν από τη μία αεροπορική εταιρεία στην άλλη. Για συγκεκριμένες πληροφορίες, ανατρέξτε στον ιστότοπο της κάθε αεροπορικής εταιρείας. Ο ιστότοπος Gotogate δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που μια αεροπορική εταιρεία αλλάξει τον τύπο αεροσκάφους ή κάνει υπεράριθμες κρατήσεις σε μια κατηγορία θέσης, γεγονός που μπορεί με τη σειρά του να οδηγήσει σε αλλαγές στο εύρος των διαθέσιμων υπηρεσιών ή σε υποβάθμιση κατηγορίας. Τυχόν παράπονα πρέπει, συνεπώς, να υποβάλλονται απευθείας στη σχετική αεροπορική εταιρεία.

Εμβόλια

Εμβόλια και άλλες υποχρεωτικές διαδικασίες που πρέπει να γίνουν για ταξίδια στη χώρα που ο ταξιδιώτης προτίθεται να ταξιδέψει αποτελούν ευθύνη του ταξιδιώτη. Τυχόν δαπάνες που σχετίζονται με τα παραπάνω πρέπει να καλυφθούν από τον ταξιδιώτη.

Απάτη πληρωμής

Το Gotogate διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει μια πληρωμή με κάρτα εάν υπάρχει η υποψία απάτης. Μπορεί να ζητηθεί επαλήθευση της πληρωμής σε περίπτωση υποψίας οικονομικού εγκλήματος. Κάθε είδους απάτη πληρωμής θα καταγγέλλεται στην αστυνομία και θα αποστέλλεται σε μια εταιρεία είσπραξης χρεών.

Σουηδικός Νόμος για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων (PUL)

Το Gotogate εφαρμόζει τον Σουηδικό Νόμο για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων (1998:204). Με την αγορά μιας υπηρεσίας/ενός προϊόντος από εμάς ή με την εγγραφή των στοιχείων σας στον διαδικτυακό μας τόπο, μας δίνετε τη συγκατάθεσή σας να επεξεργαζόμαστε αυτά τα στοιχεία για συγκεκριμένους σκοπούς.

Τα προσωπικά δεδομένα αναφέρονται σε όλες τις πληροφορίες που αφορούν ένα άτομο και που αποθηκεύονται με κάποιο τρόπο. Αυτές οι πληροφορίες περιλαμβάνουν π.χ. το όνομά σας, τη διεύθυνση e-mail σας, την ταχυδρομική σας διεύθυνση, τον αριθμό τηλεφώνου σας, τις πληροφορίες τιμολόγησης και του τραπεζικού σας λογαριασμού καθώς και άλλες πληροφορίες που μας παρέχετε και που αφορούν εσάς και την οικογένειά σας όταν δημιουργείτε ένα προφίλ ή εγγράφεστε στο website μας.

Τα στοιχεία που παρέχετε στο website του Gotogate χρησιμοποιούνται για σκοπούς διαχείρισης και για να προσφέρουμε ένα υψηλό επίπεδο υπηρεσιών στους πελάτες μας. Αυτά τα στοιχεία χρησιμοποιούνται για να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες που παραγγείλατε και τα προϊόντα που ζητήσατε και να σας στέλνουμε τις προσφορές μας για παρόμοια προϊόντα που έχουν σχέση με το ταξίδι σας. Αυτές οι πληροφορίες χρησιμοποιούνται επίσης για στατιστικούς λόγους, για να βελτιώνουμε το περιεχόμενου του διαδικτυακού μας τόπου και για να ανανεώνουμε τη βάση δεδομένων μας.

Τα προσωπικά δεδομένα που σχετίζονται με τις πληροφορίες του τραπεζικού σας λογαριασμού όταν πληρώνετε για τα προϊόντα/τις υπηρεσίες μας τα επεξεργαζόμαστε μόνο για την ολοκλήρωση της αγοράς σας και τα μοιραζόμαστε με τρίτους μόνο σε περίπτωση που αυτό είναι απαραίτητο για να διαχειριστούμε την πληρωμή σας και να πραγματοποιηθεί η πληρωμή για την κράτησή σας.

Το Gotogate αποτελεί μέρος ενός ομίλου με μητρική εταιρεία την European Travel Interactive. Το Gotogate διατηρεί το δικαίωμα να επεξεργάζεται και να μεταβιβάζει τα προσωπικά σας δεδομένα εντός του ομίλου χωρίς περιορισμούς. Το Gotogate διατηρεί το δικαίωμα να μεταβιβάζει τα προσωπικά σας δεδομένα σε τρίτους σε περίπτωση πώλησης ή αγοράς μιας εταιρείας ή άλλων περιουσιακών στοιχείων, ή σε περίπτωση που η European Travel Interactive, κάποια άλλη εταιρεία του ομίλου ή περιουσιακά στοιχεία εντός του ομίλου αγοραστούν από τρίτους και τα προσωπικά δεδομένα αποτελούν ένα από τα μεταβιβαζόμενα περιουσιακά στοιχεία. Τα τρίτα μέρη που μπορεί να λάβουν τα δεδομένα θα είναι κατά προτίμηση οργανισμοί που προσφέρουν παρόμοια προϊόντα και υπηρεσίες με το Gotogate.

Μπορεί να μοιραστούμε τα δεδομένα με τους συνεργάτες μας και άλλους συμβαλλόμενους συνεργάτες της Gotogate, π.χ. υπεργολάβους, με σκοπό τη σύναψη συμβολαίων μεταξύ των χρηστών του website και του Gotogate.

Μπορεί επίσης να παραχωρήσουμε τα δεδομένα σε τρίτους για να ανταποκριθούμε σε νομικές μας υποχρεώσεις ή εάν αυτό απαιτείται από τον νόμο ή δικαστικές αποφάσεις.

Τα προσωπικά δεδομένα που παρέχετε στο website μας πριν να πραγματοποιήσετε κρατήσεις υπηρεσιών ή πριν να γίνετε μέλος στην υπηρεσία «Οι σελίδες μου» και τα οποία δεν αφορούν εσάς προσωπικά, όπως πληροφορίες για μέλη της οικογένειάς σας και φίλους σας, θα αποθηκεύονται αποκλειστικά και μόνο για προσωπική σας χρήση. Αυτό σημαίνει ότι το Gotogate δεν χρησιμοποιεί αυτές τις πληροφορίες για να επικοινωνεί με αυτά τα άτομα, ούτε και για κανέναν άλλο σκοπό.

Είστε προσωπικά υπεύθυνος για την ανανέωση των στοιχείων σας απευθείας στο website ή επικοινωνώντας με το Gotogate. Εάν επιθυμείτε να ανανεώσετε ή να διορθώσετε τα στοιχεία που μας δώσατε ή εάν έχετε απορίες ή παρατηρήσεις σχετικά με τις υπηρεσίες μας, τις πληροφορίες που συλλέγουμε ή τα δικαιώματά σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο www.Gotogate.com

Εάν δεν θέλετε να λάβετε άλλες προσφορές σχετικά με το ταξίδι σας, κάντε κλικ στο «διαγραφή» στο τέλος του email. Εάν αντιμετωπίσετε προβλήματα με τη διαγραφή, στείλτε ένα email στη διεύθυνση crm@etraveli.com

Μαύρη Λίστα με τις απαγορευμένες αεροπορικές εταιρείες

Σε μερικές αεροπορικές εταιρείες απαγορεύεται η εκτέλεση πτήσεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για αυτές τις αεροπορικές εταιρείες εδώ »

Πληρωμή

Οι τιμές που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης αφορούν πληρωμές με ένα ειδικό είδος πιστωτικής κάρτας. Το είδος της κάρτας που ισχύει για την έκπτωση πιστωτικής κάρτας υποδεικνύεται κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κράτησης. Όταν η εταιρεία Gotogate λαμβάνει την πληρωμή, στέλνουμε μια επιβεβαίωση κράτησης στη διεύθυνση e-mail που έχει δώσει ο επιβάτης κατά την κράτηση. Αυτή η επιβεβαίωση κράτησης είναι το εισιτήριο/voucher του επιβάτη και θα πρέπει να το έχει άμεσα διαθέσιμο σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού. 

Η κράτηση είναι δεσμευτική όταν καταβληθεί η πληρωμή και δεν μπορεί να τροποποιηθεί ή να ακυρωθεί. Αυτούς τους κανόνες τους θέτουν οι αεροπορικές εταιρείες και όχι το Gotogate*. Μόλις το Gotogate λάβει την πληρωμή, θα στείλει μια επιβεβαίωση κράτησης στη διεύθυνση e-mail που έδωσε ο ταξιδιώτης κατά τη διαδικασία της κράτησης. Αυτή η επιβεβαίωση κράτησης αποτελεί το εισιτήριο/voucher και πρέπει ο ταξιδιώτης να την έχει μαζί του σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.

Ο πελάτης εγκρίνει την ηλεκτρονική μεταφορά του τιμολογίου.

Η διαχείριση όλων των πληρωμών γίνεται από την εταιρεία Travelpartner AB (556730-1543).

* Το Gotogate διατηρεί το δικαίωμα να προβαίνει σε αλλαγές σε περίπτωση τεχνικών προβλημάτων και λαθών στις τιμές που δεν υπόκεινται σε δικό μας έλεγχο, και διατηρούμε το δικαίωμα να επικοινωνούμε μαζί σας εντός 24 ωρών τις καθημερινές για να προβαίνουμε σε τυχόν τροποποιήσεις των κρατήσεων. Εάν υπάρξουν τεχνικά προβλήματα αμέσως πριν ή κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Χρεωστικές/πιστωτικές κάρτες (MasterCard, Eurocard, Visa και American Express)

Δεν είναι δυνατή η πληρωμή με κάρτες Diners Club. Σε μερικές περιπτώσεις δεν μπορούμε να δεχτούμε ξένες κάρτες. Οι χρεώσεις μπορεί να πραγματοποιηθούν σε δύο φάσεις όταν οι πληρωμές γίνονται με κάρτα: μια χρέωση από την αεροπορική εταιρεία και μια από το Gotogate/Travelpartner.

Παράπονα

Τυχόν αναφορές προβλημάτων ή παρατηρήσεις όσον αφορά το ταξίδι σας πρέπει να υποβάλλονται απευθείας στον πάροχο της σχετικής υπηρεσίας (αεροπορική εταιρεία, εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων, ξενοδοχείο). Εάν λάβετε χρήματα ή αποζημίωση απευθείας από τον πάροχο, παύει κανονικά να ισχύει το δικαίωμά σας για αναδρομική αποζημίωση. Όλα τα παράπονα για τα οποία ο πάροχος δεν καταβάλλει χρήματα/αποζημίωση κατά τη διάρκεια του ταξιδιού πρέπει να κατατίθενται απευθείας στο Gotogate για διερεύνηση. Τα παράπονα κατατίθενται αποκλειστικά γραπτώς μέσω μιας ειδικής φόρμας παραπόνων εντός ενός μηνός από το τέλος του ταξιδιού σας. Ο χρόνος διαχείρισης ενός αιτήματος παραπόνου είναι περίπου τρεις μήνες.

Κατεβάστε τη φόρμα παραπόνων από εδώ »

Παρακαλούμε στείλτε τα παράπονά σας στη διεύθυνση:
Gotogate
FAO: Reklamation [Complaints]
Box 1340
SE-751 43 Uppsala, Σουηδία

Header
Subject
Body
Footer