Χρησιμοποιούμε cookies για να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή εμπειρία από τις υπηρεσίες μας. Αν προχωρήσετε σημαίνει ότι αποδέχεστε τη χρήση cookies.
pdf print

Όροι και προϋποθέσεις ταξιδιού


Ευθύνη εκτέλεσης του ταξιδιού

Ο ιστότοπος Gotogate είναι πρακτορείο αεροπορικών εισιτηρίων, ξενοδοχείων, ενοικιάσεων αυτοκινήτων και εκδηλώσεων. Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για αλλαγές σε προγράμματα δρομολογίων, ακυρώσεις πτήσεων, αποσκευές ή άλλα συμβάντα που σχετίζονται με την εκτέλεση των πτήσεων. Επίσης δεν φέρουμε καμία ευθύνη για προβλήματα που σχετίζονται με κρατήσεις ξενοδοχείων και ενοικιάσεις αυτοκινήτων. Την ευθύνη για τέτοιου είδους συμβάντα τη φέρει ο πάροχος της σχετικής υπηρεσίας. Κατά συνέπεια, κάθε αξίωση που αφορά σε τέτοιου είδους συμβάντα θα πρέπει να υποβάλλεται απευθείας στον πάροχο της σχετικής υπηρεσίας. Παρέχουμε ταξιδιωτικές υπηρεσίες για ταξίδια αναψυχής.

Ο ταξιδιώτης είναι υπεύθυνος για:

  • Την ανάγνωση και την αποδοχή των όρων και των προϋποθέσεων του ταξιδιού πριν από την αγορά.
  • Τον έλεγχο του ονοματεπωνύμου του πριν από την αγορά ώστε να είναι γραμμένο όπως ακριβώς αναγράφεται στο διαβατήριό του.
  • Επικοινωνήστε αμέσως με το Gotogate αν δεν λάβετε επιβεβαίωση μέσω e-mail εντός λίγων λεπτών από την ολοκλήρωση της κράτησης. Μόλις λάβετε αυτή την επιβεβαίωση μέσω e-mail, πρέπει να ελέγξετε ότι τα στοιχεία που αναγράφονται είναι σωστά. Παρακαλούμε ειδοποιήστε αμέσως το Gotogate αν κάτι δεν είναι σαφές. Εκτός του κανονικού ωραρίου λειτουργίας μας, παρακαλούμε επικοινωνήστε απευθείας με την αεροπορική εταιρεία, το ξενοδοχείο ή την εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτου, για να μάθετε εάν είναι δυνατή η διόρθωση των στοιχείων σας.
  • Ελέγχετε τακτικά τη διεύθυνση e-mail που μας δώσατε, καθώς αποστέλλουμε όλη την αλληλογραφία μας μέσω e-mail.
  • Ελέγχετε τακτικά τις ώρες των πτήσεων και τυχόν αλλαγές στο πρόγραμμα των δρομολογίων τόσο για τις πτήσεις μετάβασης όσο και για τις πτήσεις επιστροφής.
  • Συμβουλευτείτε τη σχετική αεροπορική εταιρεία για να μάθετε τον αεροσταθμό (terminal) του αεροδρομίου από τον οποίο θα αναχωρήσετε.
  • Ελέγξτε τους κανονισμούς σχετικά με τις βίζες για τον τελικό σας προορισμό και τυχόν ενδιάμεσων σταθμών. Αυτό μπορεί να γίνει είτε μέσω της πρεσβείας της χώρας την οποία θα επισκεφτείτε είτε μέσω της αεροπορικής εταιρείας με την οποία θα ταξιδέψετε.
  • Ελέγξτε τι είδους εμβολιασμούς θα χρειαστεί να κάνετε πριν να ταξιδέψετε.
  • Ελέγξτε τους κανονισμούς για τα διαβατήρια και την ισχύ του διαβατηρίου σας, καθώς μερικές χώρες απαιτούν να ισχύει το διαβατήριό σας τουλάχιστον έξι μήνες μετά την επιστροφή σας στον μόνιμο τόπο διαμονής σας.
  • Ελέγξτε τις τρέχουσες ώρες check-in για όλο το ταξίδι. Σας συστήνουμε να κάνετε check-in στο αεροδρόμιο τουλάχιστον 1,5 ώρα πριν από την αναχώρηση (για πτήσεις εσωτερικού) ή 2,5 ώρες (για διεθνείς πτήσεις).

  1. Επιβεβαίωση κράτησης και ταξιδιωτικά έγγραφα
    1. Εισιτήρια
    2. Η επιβεβαίωση κράτησης που στέλνει το Gotogate με e-mail στον ταξιδιώτη μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας πληρωμής αποτελεί το εισιτήριό του, και ο ταξιδιώτης πρέπει να το έχει πάντα μαζί του σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού. Αυτή η επιβεβαίωση περιλαμβάνει όλες τις σημαντικές πληροφορίες όπως τον κωδικό κράτησης, τον αριθμό πτήσης και τις ώρες των πτήσεων. Επίσης συστήνουμε στον ταξιδιώτη να εκτυπώσει το πρόγραμμα του δρομολογίου κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο στην επιβεβαίωση.

      Τα αεροπορικά εισιτήρια πρέπει πάντα να χρησιμοποιούνται με χρονολογική σειρά, και πρέπει να πραγματοποιούνται όλα τα σκέλη του ταξιδιού. Εάν ο ταξιδιώτης δεν πραγματοποιήσει κάποιο σκέλος του ταξιδιού, το υπόλοιπο ταξίδι θα ακυρωθεί από την αεροπορική εταιρεία και δεν θα επιστραφεί το αντίτιμο του εισιτηρίου. Αυτός ο κανονισμός είναι πέρα από τον έλεγχο του Gotogate.

      Τα εισιτήρια με ξεχωριστούς αριθμούς κράτησης αντιμετωπίζονται πάντα ως ξεχωριστά ταξίδια, ανεξάρτητα το ένα από το άλλο. Το Gotogate δεν φέρει καμία ευθύνη για χαμένες ανταποκρίσεις ή για μη επιστροφή χρημάτων για ξεχωριστά εισιτήρια σε περίπτωση αλλαγών στο πρόγραμμα των δρομολογίων, καθυστερήσεων ή ακυρωμένων πτήσεων.

    3. Ώρες πτήσεων
    4. Όλες οι ώρες πτήσεων που αναφέρονται είναι σε τοπική ώρα. Οι πτήσεις με άφιξη την επόμενη ημέρα υποδεικνύονται με «+1» στο πρόγραμμα της πτήσης. Οι αναφερόμενες ώρες πτήσης είναι προκαταρκτικές και υπόκεινται σε αλλαγή την τελευταία στιγμή. Ο ταξιδιώτης πρέπει, συνεπώς, να ενημερώνεται με δική του ευθύνη για τυχόν τροποποιήσεις στο πρόγραμμα των πτήσεων.

    5. Ξενοδοχεία
    6. Το Gotogate κάνει κρατήσεις ξενοδοχείων σε συνεργασία με το IAN.COM. Ο ταξιδιώτης πρέπει να ειδοποιήσει ο ίδιος το ξενοδοχείο για τυχόν αλλαγή του προγράμματος της πτήσης, που θα έχει ως αποτέλεσμα την αργοπορημένη άφιξή του στο ξενοδοχείο. Κάντε κλικ εδώ για τους πλήρεις όρους και τις προϋποθέσεις »

    7. Ενοικίαση αυτοκινήτου
    8. Το Gotogate κάνει κρατήσεις για ενοικίαση αυτοκινήτου σε συνεργασία με το rentalcars.com (από τις 11 Ιουλίου 2013). Ο ταξιδιώτης πρέπει να ειδοποιήσει ο ίδιος την εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων για τυχόν αλλαγή του προγράμματος της πτήσης, που θα έχει ως αποτέλεσμα την αργοπορημένη άφιξή του στην εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων. Κάντε κλικ εδώ για τους πλήρεις όρους και τις προϋποθέσεις »

    9. Αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους
    10. Θα αποσταλούν δύο επιβεβαιώσεις κράτησης με email μόλις επιβεβαιωθεί η κράτηση. Η μία θα είναι από εμάς και η άλλη από την αεροπορική εταιρεία. Για το check-in πρέπει να χρησιμοποιήσετε την επιβεβαίωση της κράτησης από την αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους. Λάβετε υπόψη ότι μερικές αεροπορικές εταιρείες ενθαρρύνουν το check-in μέσω του δικού τους ιστοτόπου, καθώς μπορεί να χρεώνουν για το check-in που γίνεται στο γκισέ στο αεροδρόμιο.

      Για κάθε ερώτηση σχετικά με τις κρατήσεις που αναγράφουν την ένδειξη «αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους», ο ταξιδιώτης πρέπει να επικοινωνεί απευθείας με την αεροπορική εταιρεία. Το Gotogate ενεργεί απλώς ως πράκτορας και δεν μπορεί να απαντήσει σε ερωτήσεις που σχετίζονται με τις αποσκευές ούτε τις πολιτικές αλλαγών ή ακύρωσης εισιτηρίων. Όλες οι αλλαγές στο πρόγραμμα των πτήσεων διεκπεραιώνονται μόνο από την αεροπορική εταιρεία.


  2. Κράτηση αεροπορικών εισιτηρίων
    1. Αναπροσαρμογές τιμών/τεχνικά λάθη
    2. Το Gotogate διατηρεί το δικαίωμα να προβαίνει σε αλλαγές σε περίπτωση τεχνικών λαθών και αναπροσαρμογών τιμών που δεν εξαρτώνται από εμάς, και διατηρούμε το δικαίωμα να επικοινωνούμε με τον ταξιδιώτη εντός 24 ωρών τις καθημερινές για να προβαίνουμε σε τυχόν τροποποιήσεις των κρατήσεων. Εάν υπάρξουν τεχνικά προβλήματα λίγο πριν ή κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, θα επικοινωνήσουμε με τον ταξιδιώτη την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Το Gotogate διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την κράτηση σε περίπτωση τεχνικών προβλημάτων και λαθών στην τιμή, που δεν εξαρτώνται από εμάς. Ο ταξιδιώτης θα ειδοποιηθεί μέσω e-mail σε αυτήν την περίπτωση.

    3. Συνδυασμός εισιτηρίων απλής μετάβασης (One-way combination)
    4. Τα ταξίδια που αναφέρονται ως «One-way combination» αποτελούνται από δύο ταξίδια απλής μετάβασης. Ακόμη κι αν η κράτηση των δύο τμημάτων γίνει μαζί, αυτά διεκπεραιώνονται ξεχωριστά. Αυτό σημαίνει ότι κάθε τμήμα του ταξιδιού σας υπόκειται σε ξεχωριστή επεξεργασία στην περίπτωση ακυρώσεων, αλλαγών, διαταραχής της κυκλοφορίας όπως απεργίες, και αλλαγών στα δρομολόγια. Θα εφαρμόζονται οι κανονισμοί της κάθε αεροπορικής εταιρείας.

    5. Ελάχιστο όριο ηλικίας
    6. Πρέπει να είστε ηλικίας 18 ετών και άνω για να μπορείτε να πραγματοποιείτε κρατήσεις από το Gotogate.

    7. Ασυνόδευτα παιδιά
    8. Το Gotogate δεν κάνει κρατήσεις εισιτηρίων για ασυνόδευτα παιδιά. Για παιδιά κάτω των 18 ετών γίνεται κράτηση για ταξίδια μόνο με τη συνοδεία ενήλικα. Μερικές χώρες και αεροπορικές εταιρείες δεν επιτρέπουν σε παιδιά κάτω των 18 ετών να εισέλθουν στη χώρα εκτός αν συνοδεύονται από κάποιον κηδεμόνα.

    9. Βρέφη
    10. Τα παιδιά ηλικίας 0-2 ταξιδεύουν ως βρέφη και δεν έχουν δικαίωμα δικής τους θέσης. Εάν το παιδί συμπληρώσει τα 2 του χρόνια πριν από το τέλος του ταξιδιού, πρέπει να γίνεται κράτηση παιδικού εισιτηρίου για όλο το ταξίδι. Δεν μπορεί να γίνει κράτηση εισιτηρίων για βρέφη πριν από τη γέννησή τους, καθώς το όνομα και η ημερομηνία γέννησης πρέπει να αντιστοιχούν πλήρως στα στοιχεία που αναγράφονται στο διαβατήριο. Κρατήσεις για βρέφη δεν γίνονται αργότερα. Το Gotogate δεν αποζημιώνει για τυχόν έξοδα που οφείλονται σε κράτηση λανθασμένου είδους εισιτηρίου.

      Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε πως θα ικανοποιήσουμε τα αιτήματα για βρεφικό φαγητό, κρεβατάκι κ.τ.λ.

    11. Φόροι
    12. Η τιμή του εισιτηρίου που εμφανίζεται περιλαμβάνει τους φόρους αεροδρομίου. Σε μερικά αεροδρόμια πρέπει να καταβληθεί κατά την αναχώρηση ένας φόρος αναχώρησης σε μετρητά. Ο έλεγχος αυτών των πληροφοριών αποτελεί ευθύνη του ταξιδιώτη.

    13. Μεταφορά και ξενοδοχείο όταν γίνεται τροποποίηση σε σχέση με ένα αεροδρόμιο ή μια ημερομηνία
    14. Η τιμή του εισιτηρίου δεν περιλαμβάνει τυχόν χερσαίες μεταφορές και διανυκτερεύσεις κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Είναι προσωπική ευθύνη του ταξιδιώτη να ελέγχει τα προγράμματα των δρομολογίων και τις τιμές. Αυτό ισχύει και για τις περιπτώσεις αλλαγών στα προγράμματα δρομολογίων των αεροπορικών εταιρειών, που είναι πέρα από τον έλεγχο και την ευθύνη του Gotogate.

    15. Χρόνος για ανταπόκριση σε ενδιάμεσους σταθμούς
    16. Τα ταξίδια για τα οποία γίνεται κράτηση μέσω του Gotogate έχουν εγκεκριμένους χρόνους για ανταπόκριση. Ο χρόνος που απαιτείται για τις ανταποκρίσεις σε ενδιάμεσους σταθμούς υπολογίζεται από τις αεροπορικές εταιρείες. Στην περίπτωση ενιαίου εισιτηρίου για ταξίδι με ενδιάμεσους σταθμούς, εάν μια πτήση που αποτελεί σκέλος του ταξιδιού καθυστερήσει, οι αεροπορικές εταιρείες είναι υποχρεωμένες να βοηθήσουν τον ταξιδιώτη να φτάσει στον τελικό του προορισμό.

      Όταν γίνονται κρατήσεις ξεχωριστών εισιτηρίων για κάθε σκέλος του ταξιδιού, οι αεροπορικές εταιρείες δεν φέρουν ευθύνη για καθυστερήσεις που έχουν ως αποτέλεσμα την απώλεια ανταποκρίσεων. Κατά συνέπεια, αποτελεί ευθύνη του ταξιδιώτη να ελέγχει ότι ο χρόνος για την ανταπόκριση είναι επαρκής ανάλογα με τις αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια. Το Gotogate δεν θα αποζημιώσει επιπλέον έξοδα που προκύπτουν στις παραπάνω περιπτώσεις.

    17. Διπλή κράτηση
    18. Αποτελεί ευθύνη του ταξιδιώτη να φροντίσει να ακυρωθούν τυχόν διπλές κρατήσεις ανεξάρτητα από το πού έγιναν. Διαφορετικά υπάρχει ο κίνδυνος να ακυρωθεί η διπλή κράτηση από την αεροπορική εταιρεία χωρίς προειδοποίηση. Το Gotogate δεν φέρει καμία ευθύνη για τις ακυρώσεις που κάνει η αεροπορική εταιρεία ή για τη μη επιστροφή του αντιτίμου των εισιτηρίων σε περίπτωση ακύρωσης.

    19. Απώλεια/ζημιά αποσκευών
    20. Το Gotogate δεν φέρει καμία ευθύνη για απώλεια ή ζημιά των αποσκευών. Οποιοδήποτε πρόβλημα πρέπει να αναφέρεται αμέσως στον εκπρόσωπο της αεροπορικής εταιρείας στο αεροδρόμιο.

    21. Κάρτες πιστότητας
    22. Μπορείτε να προσθέσετε κάρτα πιστότητας κατά την κράτηση. Αυτή πρέπει να καταχωριστεί στο ίδιο βήμα με το όνομα του επιβάτη και τα στοιχεία επικοινωνίας. Εμείς διαβιβάζουμε τα στοιχεία της κράτησης και δεν φέρουμε καμία ευθύνη για την καταγραφή των πόντων ή μπόνους από την εκάστοτε αεροπορική εταιρεία. Δεν κερδίζετε πόντους ή μπόνους με όλα τα αεροπορικά εισιτήρια. Γι' αυτού του είδους τις πληροφορίες πρέπει να απευθύνεστε πάντα στην αεροπορική εταιρεία.

    23. Premium Economy, Business, First Class
    24. Η αγορά αυτής της υπηρεσίας μπορεί να γίνει μόνο κατά την κράτηση του εισιτηρίου. Ανάλογα με την αεροπορική εταιρεία, η υπηρεσία μπορεί μερικές φορές να προσφέρεται μόνο σε ορισμένα τμήματα του ταξιδιού.

      Οι υπηρεσίες που διατίθενται στο αεροσκάφος διαφέρουν από τη μία αεροπορική εταιρεία στην άλλη. Για συγκεκριμένες πληροφορίες, ανατρέξτε στον ιστότοπο της κάθε αεροπορικής εταιρείας. Ο ιστότοπος Gotogate δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που μια αεροπορική εταιρεία αλλάξει τον τύπο αεροσκάφους ή κάνει υπεράριθμες κρατήσεις σε μια κατηγορία θέσης, γεγονός που μπορεί με τη σειρά του να οδηγήσει σε αλλαγές στο εύρος των διαθέσιμων υπηρεσιών ή σε υποβάθμιση κατηγορίας. Τυχόν παράπονα πρέπει, συνεπώς, να υποβάλλονται απευθείας στη σχετική αεροπορική εταιρεία.


  3. Εκτέλεση της πτήσης
    1. Αλλαγή του προγράμματος δρομολογίων
    2. Οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να αλλάξουν τα προγράμματα των δρομολογίων τους και να ακυρώσουν πτήσεις την τελευταία στιγμή. Τέτοιου είδους αλλαγές δεν εξαρτώνται από το Gotogate. Είναι ευθύνη του ίδιου του ταξιδιώτη να ενημερώνεται για τις ώρες των πτήσεων αναχώρησης και επιστροφής απευθείας από τις αεροπορικές εταιρείες.

      Δεν είναι ευθύνη του Gotogate να ενημερώνει τους ταξιδιώτες για αλλαγές στο πρόγραμμα των δρομολογίων ή για ακυρώσεις πτήσεων. Επίσης δεν φέρουμε ευθύνη σε περιπτώσεις ακύρωσης ταξιδιών λόγω περιβαλλοντικών καταστροφών, πολέμων, απεργιών ή άλλων απρόβλεπτων γεγονότων. Τυχόν τροποποιήσεις δεν παρέχουν δικαίωμα μείωσης τιμής, αντικατάστασης ταξιδιού, αποζημιώσεων ή άλλου είδους χρηματικών αποζημιώσεων από το Gotogate. Δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων για συμπληρωματικές υπηρεσίες για το ταξίδι, όπως για σιδηροδρομικά εισιτήρια, ξενοδοχειακά καταλύματα ή ενοικίαση αυτοκινήτου.

      Εάν μια αλλαγή στο πρόγραμμα πτήσεων έχει ως αποτέλεσμα αργοπορημένη άφιξη στο ξενοδοχείο ή την εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων, ο ταξιδιώτης πρέπει να επικοινωνήσει με το ξενοδοχείο ή την εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων προσωπικά για να τους ειδοποιήσει.

      Περισσότερες πληροφορίες για τα δικαιώματα των επιβατών των αεροπορικών εταιρειών θα βρείτε κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο.
      Για τους πλήρεις όρους και τις προϋποθέσεις, κάντε κλικ εδώ »

    3. Διαβατήρια, βίζες και βίζες διελεύσεως
    4. Αποτελεί ευθύνη του ταξιδιώτη να βεβαιωθεί ότι το διαβατήριό του/της είναι σε ισχύ τη στιγμή της κράτησης. Αποτελεί επίσης ευθύνη του ταξιδιώτη να βεβαιωθεί ότι έχει βίζα για τον τελικό προορισμό του/της ή οποιαδήποτε βίζα απαιτείται για ενδιάμεσους σταθμούς. Οποιαδήποτε έξοδα προκύψουν από προβλήματα με τις ανωτέρω διατυπώσεις είναι προσωπική ευθύνη του ταξιδιώτη. Είναι σημαντικό ο ταξιδιώτης να ελέγχει ότι το διαβατήριό του/της, οι βίζες και οι βίζες διελεύσεως πληρούν τις προϋποθέσεις και των δύο σχετικών χωρών, καθώς και των αεροπορικών εταιρειών. Το Gotogate συστήνει στους ταξιδιώτες να έχουν μαζί τους το διαβατήριό τους όποτε ταξιδεύουν.

      Για ταξίδια σε ορισμένες χώρες ισχύουν ειδικές ρυθμίσεις κράτησης των εισιτηρίων επιστροφής. Αποτελεί ευθύνη του ταξιδιώτη να ενημερωθεί για αυτές από την πρεσβεία της σχετικής χώρας καθώς και από τις αεροπορικές εταιρείες.

      Για όλα τα ταξίδια στις ή μέσω των ΗΠΑ απαιτείται μια εγκεκριμένη ταξιδιωτική άδεια εισόδου (ESTA) και ένα μηχανικά αναγνώσιμο διαβατήριο.

      Οι απαιτήσεις βίζας και διαβατηρίου και οι λοιπές απαιτήσεις για θέματα μετανάστευσης που ισχύουν συγκεκριμένα στη δική σας περίπτωση είναι δική σας ευθύνη και πρέπει να τις επιβεβαιώνετε με τις σχετικές Πρεσβείες ή/και τα Προξενεία. Ούτε οι προμηθευτές με τους οποίους συνάπτετε συμβόλαιο ούτε εμείς φέρουμε καμία ευθύνη αν δεν μπορείτε να ταξιδέψετε επειδή δεν συμμορφωθήκατε με τις απαιτήσεις σε θέματα διαβατηρίου, βίζας ή μετανάστευσης. Λάβετε υπόψη ότι όλα τα ονόματα σε οποιαδήποτε κράτηση πρέπει να αναγράφονται ακριβώς όπως στα διαβατήριά σας. Είναι δική σας ευθύνη να έχετε έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα.

    5. Εμβολιασμοί
    6. Είναι ευθύνη του ταξιδιώτη να βεβαιώνεται ότι έχει κάνει όλους τους εμβολιασμούς και ότι έχουν ολοκληρωθεί οι άλλες διατυπώσεις που απαιτούνται για το ταξίδι στη χώρα όπου προτίθεται να ταξιδέψει ο ταξιδιώτης. Τυχόν δαπάνες που σχετίζονται με τα παραπάνω πρέπει να καλυφθούν από τον ταξιδιώτη.


  4. Ακύρωση και αλλαγή κράτησης
    1. Ακύρωση
    2. Τα εισιτήριά σας θα εκδοθούν αμέσως μετά την παραλαβή της πληρωμής και δεν μπορούν κατόπιν να τροποποιηθούν ή να επιστραφεί το αντίτιμό τους. Το Gotogate λειτουργεί σύμφωνα με τους κανονισμούς κρατήσεων των αεροπορικών εταιρειών, οι οποίοι συνήθως είναι πολύ περιοριστικοί: με άλλα λόγια, επιστροφές χρημάτων και αλλαγή κράτησης δεν επιτρέπονται. Επιστροφές χρημάτων για κρατήσεις μπορούν να γίνουν μόνο εφόσον ο ταξιδιώτης έχει αγοράσει Κάλυψη ακύρωσης από το Gotogate τη στιγμή της κράτησης και πληροί τους όρους της. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα στην ενότητα με τίτλο Κάλυψη Ακύρωσης.

    3. Αλλαγή Κρατήσεων
    4. Το Gotogate λειτουργεί σύμφωνα με τους κανονισμούς εισιτηρίων των αεροπορικών εταιρειών, που συνήθως είναι πολύ περιοριστικοί. Για τις ακριβείς προϋποθέσεις, ο ταξιδιώτης πρέπει να επικοινωνήσει με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας ή απευθείας με τη σχετική αεροπορική εταιρεία. Στις περιπτώσεις που οι αεροπορικές εταιρείες επιτρέπουν την αλλαγή κράτησης, αυτή μπορεί να γίνει το αργότερο 24 ώρες πριν από την αναχώρηση. Για να μπορέσει το Gotogate να βοηθήσει τον ταξιδιώτη με την αλλαγή κράτησης, ο ταξιδιώτης πρέπει να έχει αγοράσει το πακέτο υπηρεσιών μας. Ο ταξιδιώτης αναλαμβάνει τα έξοδα που μπορεί να προκύψουν από την αλλαγή της κράτησης. Λάβετε υπόψη ότι η ακύρωσή σας δεν ισχύει μέχρι να λάβετε γραπτή επιβεβαίωση από το Gotogate.

      Για τα ευέλικτα εισιτήρια Gotogate, ζητείται από τον πελάτη να επικοινωνήσει με το τμήμα μας εξυπηρέτησης πελατών για αλλαγή της κράτησης. Βλ. ενότητα «ευέλικτα εισιτήρια Gotogate» για πλήρεις όρους και προϋποθέσεις.

    5. Ευέλικτα εισιτήρια Gotogate
    6. Ο ταξιδιώτης πρέπει να έχει επιλέξει και πληρώσει αυτήν την υπηρεσία πελατών κατά την κράτηση του ταξιδιού του. Η υπηρεσία δεν μπορεί να προστεθεί αργότερα. Η υπηρεσία αλλαγής κρατήσεων είναι μια υπηρεσία που προσφέρει το Gotogate και δεν σημαίνει απαραίτητα ότι μπορεί να γίνει αλλαγή των ημερομηνιών και των ωρών των αεροπορικών εισιτηρίων απευθείας από την αεροπορική εταιρεία. Όλες οι αλλαγές κρατήσεων σε σχέση με την υπηρεσία ευέλικτου εισιτηρίου πρέπει, συνεπώς, να γίνονται μέσω του τμήματός μας εξυπηρέτησης πελατών. Η υπηρεσία είναι προσωπική και μη μεταβιβάσιμη.

      Για την αλλαγή της κράτησης, ο ταξιδιώτης πρέπει να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών τηλεφωνικά (Κυριακή-Παρασκευή) ή μέσω email (Δευτέρα-Παρασκευή). Εάν επιλέξει να επικοινωνήσει μαζί μας με email, ο ταξιδιώτης πρέπει να χρησιμοποιήσει το ειδικό έντυπο της υπηρεσίας αλλαγής κρατήσεων που υπάρχει στον ιστότοπό μας στην ενότητα «Επικοινωνήστε μαζί μας – Ευέλικτα εισιτήρια του Gotogate». Θα βρείτε τον αριθμό τηλεφώνου μας στην ενότητα «Επικοινωνήστε μαζί μας – Τηλέφωνο». Η αλλαγή της κράτησης πρέπει να γίνει κατά τις ώρες λειτουργίας των γραφείων μας και το αργότερο 24 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης της πτήσης. Τις Κυριακές, η αλλαγή κράτησης μπορεί να γίνει μόνο τηλεφωνικά (όχι μέσω email). Μετά από μια αλλαγή κράτησης, το ταξίδι πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός ενός έτους από τη στιγμή της αρχικής κράτησης.

      Πετάτε με μια αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους και θέλετε να αλλάξετε το εισιτήριό σας;

      Εάν έχετε κάνει κράτηση της πτήσης σας με μια αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους και θέλετε να αλλάξετε το εισιτήριό σας, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στη διάρκεια του ωραρίου λειτουργίας μας: Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-16:00. Εάν προτιμάτε να μας στείλετε e-mail, πρέπει να χρησιμοποιήσετε την ειδική φόρμα με τίτλο Εισιτήριο με δυνατότητα αλλαγής – Αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους. Θα βρείτε τη φόρμα εδώ. Παρακαλούμε έχετε υπ' όψιν ότι η επικοινωνία μέσω τηλεφώνου και e-mail γίνεται στα αγγλικά.

      Καμιά αλλαγή κράτησης δεν θεωρείται ολοκληρωμένη εάν δεν επιβεβαιωθεί μέσω email από το Gotogate. Το Gotogate δεν ευθύνεται για αλλαγές κρατήσεων που δεν έγιναν επειδή ο ταξιδιώτης παρέλειψε να επικοινωνήσει με το τμήμα μας εξυπηρέτησης πελατών.

      Η υπηρεσία αλλαγής κρατήσεων επιτρέπει την αλλαγή κρατήσεων για πτήσεις ανάλογα με τη διαθεσιμότητα. Εάν για την αλλαγή είναι απαραίτητη η αναβάθμιση σε πιο ακριβά εισιτήρια, το επιπλέον κόστος καταβάλλεται από τον ταξιδιώτη. Η αλλαγή κράτησης πρέπει επίσης να γίνει για πτήσεις με την ίδια αεροπορική εταιρεία στην οποία έγινε η αρχική κράτηση του ταξιδιού.

      • Οι ταξιδιώτες δεν μπορούν να αλλάξουν τον προορισμό, ούτε για το ταξίδι της αναχώρησης ούτε για το ταξίδι της επιστροφής.
      • Η υπηρεσία ευέλικτου εισιτηρίου δεν επιτρέπει αλλαγές ή διορθώσεις ονομάτων.
      • Οι πτήσεις πρέπει να χρησιμοποιούνται με τη σειρά με την οποία έγινε αρχικά η κράτησή τους.
      • Δεν επιτρέπονται οι αναβαθμίσεις σε διαφορετικές κατηγορίες θέσης στην ίδια πτήση.
      • Δεν επιτρέπεται η αλλαγή της κράτησης του εισιτηρίου σας για στάση σε ενδιάμεσο σταθμό.
      • Οι ταξιδιώτες μπορούν να αλλάξουν την κράτηση για το ταξίδι μόνο μία φορά. Μόλις επιβεβαιωθεί η αλλαγή, η υπηρεσία αλλαγής κρατήσεων έχει χρησιμοποιηθεί και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά.
      • Δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων για την υπηρεσία ευέλικτου εισιτηρίου σε περίπτωση ακύρωσης του ταξιδιού.
      • Εάν η αλλαγή σημαίνει ότι μερικοί από τους ταξιδιώτες δεν δικαιούνται πλέον ειδικά ναύλα (π.χ. βρέφη), ο ταξιδιώτης πρέπει να πληρώσει τη διαφορά για το νέο εισιτήριο.
      • Το Gotogate δεν ευθύνεται για πληροφορίες σχετικά με βίζες σε περίπτωση παράτασης του ταξιδιού.
      • Μετά από μια αλλαγή κράτησης, το ταξίδι πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός ενός έτους από τη στιγμή της κράτησης.
      • Το νέο ταξίδι δεν μπορεί να ξεκινήσει προτού περάσουν 24 ώρες από τη στιγμή που υποβλήθηκε το αίτημα αλλαγής.
      • Μετά από μια αλλαγή κράτησης, το Gotogate δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν επιπρόσθετες υπηρεσίες, όπως αποσκευές και επιλογή θέσεων, οι οποίες αγοράστηκαν απευθείας από την αεροπορική εταιρεία.
      • Το αντίτιμο μιας υπηρεσίας αλλαγής κράτησης που χρησιμοποιήθηκε για να γίνει αλλαγή δεν επιστρέφεται ποτέ σε περίπτωση ακύρωσης.
      • Εάν ένας επιβάτης δεν εμφανιστεί σε οποιοδήποτε τμήμα ενός ταξιδιού, η επιλογή αλλαγής κράτησης παύει να ισχύει.


    7. Επιστροφές χρημάτων
    8. Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων, ο χρόνος διεκπεραίωσης του αιτήματος ποικίλει από 4 έως 16 εβδομάδες. Όλες οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται από τον πάροχο της υπηρεσίας, και το Gotogate δεν μπορεί να επηρεάσει τους χρόνους διεκπεραίωσης του αιτήματος. Όταν γίνεται επιστροφή χρημάτων, χρεώνεται ένα τέλος διεκπεραίωσης 55 EUR ανά εισιτήριο. Το Gotogate δεν θα επιστρέψει το αντίτιμο της κάλυψης ακύρωσης ή άλλων επιβαρύνσεων, χρεώσεων και τελών ασφαλιστήριου συμβολαίου που έχουν ήδη πληρωθεί (εκτός από την ταξιδιωτική ασφάλιση).

      Εάν η πτήση ακυρωθεί από την αεροπορική εταιρεία εξαιτίας απρόβλεπτων περιστατικών (ανωτέρα βία) ή προγραμματισμένων αλλαγών, χρεώνεται ένα τέλος διεκπεραίωσης 25 EUR κατ' άτομο.

    9. Κάλυψη Ακύρωσης (Ασφάλιση Ακύρωσης)
    10. Η κάλυψη ακύρωσης πρέπει να αγοράζεται και να εξοφλείται τη στιγμή της κράτησης του ταξιδιού. Η κάλυψη τίθεται σε ισχύ όταν γίνεται η κράτηση και παύει να ισχύει τη στιγμή που αρχίζει το ταξίδι, υπολογιζόμενη από την ημερομηνία αναχώρησης για την οποία έγινε αρχικά η κράτηση. Όλοι οι ταξιδιώτες της κράτησης πρέπει να έχουν αγοράσει κάλυψη ακύρωσης για να μπορούν να την επικαλεστούν σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησης.

      Ακύρωση

      Η ακύρωση πρέπει να γίνει τουλάχιστον δύο ώρες πριν από την αναχώρηση για να ισχύει η κάλυψη ακύρωσης. Η κάλυψη ακύρωσης παύει να ισχύει όταν ξεκινήσει το ταξίδι. Για ακυρώσεις εκτός του ωραρίου τηλεφωνικής επικοινωνίας με τα γραφεία μας, πρέπει να ειδοποιούνται απευθείας οι αεροπορικές εταιρείες και οι πάροχοι ξενοδοχείων ή ενοικίασης αυτοκινήτων.

      Όταν ένα ταξίδι ακυρώνεται, και προσκομίζεται έγκυρο ιατρικό πιστοποιητικό, γίνεται επιστροφή χρημάτων για όλο το ποσό της κράτησης εκτός από το τέλος διεκπεραίωσης που ανέρχεται σε 45 EUR κατ' άτομο. Δεν θα επιστρέψουμε το αντίτιμο της κάλυψης ακύρωσης ή άλλων επιβαρύνσεων, χρεώσεων και τελών ασφαλιστήριου συμβολαίου που έχουν ήδη πληρωθεί (εκτός από την ταξιδιωτική ασφάλιση). Το μέγιστο ποσό που καταβάλλεται σε περίπτωση ακύρωσης που καλύπτεται από κάλυψη ακύρωσης ανέρχεται σε 2500 EUR κατ' άτομο ή/και 5000 EUR ανά ταξίδι.

      Περιπτώσεις επιστροφής χρημάτων

      Ήδη καταβληθέντα ποσά επιστρέφονται εάν ο ταξιδιώτης δεν είναι σε θέση να πραγματοποιήσει ένα προγραμματισμένο ταξίδι εξαιτίας των παρακάτω απρόοπτων περιπτώσεων.

      • Σε περίπτωση ξαφνικής ασθένειας ή ατυχήματος που αφορά τον ταξιδιώτη, τον συνταξιδιώτη που περιλαμβάνεται στην κράτηση ή ενός στενού συγγενή, και εφόσον γίνει γνωμάτευση να μη γίνει το προγραμματισμένο ταξίδι σύμφωνα με πιστοποιητικό του θεράποντα γιατρού.
      • Σε περίπτωση θανάτου του ταξιδιώτη, ενός στενού συγγενή ή του συνταξιδιώτη που περιλαμβάνεται στην κράτηση.

      Η κάλυψη ακύρωσης δεν περιλαμβάνει:

      • αποζημίωση που μπορεί να ληφθεί από αλλού, όπως από άλλη κάλυψη ακύρωσης ή ασφάλεια.
      • ασθένεια, ατύχημα ή τραυματισμό τα οποία γνωρίζατε (είχε ήδη γίνει διάγνωση) όταν αγοράσατε την κάλυψη ακύρωσης.
      • χρόνιες ασθένειες/μολύνσεις/διανοητικές διαταραχές, εκτός εάν το άτομο δεν είχε παρουσιάσει κανένα απολύτως σύμπτωμα/πρόβλημα τους έξι μήνες πριν από τη στιγμή της κράτησης του ταξιδιού. Εάν η ακύρωση σχετίζεται με τέτοιου είδους συμπτώματα, η διάγνωση πρέπει να επιβεβαιώνεται από έναν ειδικό γιατρό.
      • ασθένεια, ατύχημα ή άλλες επιπλοκές που οφείλονται σε εγκυμοσύνη ή τοκετό.
      • επιπλοκές που οφείλονται σε αλκοόλ, άλλες τοξικές ουσίες, ηρεμιστικά ή ναρκωτικά.
      • δαπάνες που οφείλονται στο γεγονός ότι το ασφαλισμένο άτομο καθυστέρησε την ακύρωση του προγραμματισμένου ταξιδιού του.
      • την περίπτωση να μην υφίσταται πλέον ο σκοπός του ταξιδιού.
      • επιπλοκές που οφείλονται σε προσωπικά επιλεγμένες επεμβάσεις και θεραπείες όπως επεμβάσεις αισθητικής ιατρικής.
      • τυχόν συμπληρωματικές υπηρεσίες για το ταξίδι που δεν περιλαμβάνονται στην επιβεβαίωση της κράτησης, όπως π.χ. κράτηση εισιτηρίων θεάτρου και παρόμοιες υπηρεσίες

      Τι χρειαζόμαστε από εσάς;

      Η κάλυψη ακύρωσης ισχύει μόνο όταν προσκομίζεται συγχρόνως έγκυρο ιατρικό πιστοποιητικό. Αυτό πρέπει να το παραλάβουμε εντός πέντε εργάσιμων ημερών από την ακύρωση. Το ιατρικό πιστοποιητικό πρέπει να είναι συμπληρωμένο από έναν αμερόληπτο γιατρό που εκτελεί χρέη θεράποντος ιατρού, και να φέρει το ονοματεπώνυμο, τα στοιχεία επικοινωνίας και τη σφραγίδα του γιατρού. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει σφραγίδα θα πρέπει να συνυποβάλλεται και ένα αντίγραφο της ταυτότητας του γιατρού.

      Από το ιατρικό πιστοποιητικό πρέπει επίσης να προκύπτουν τα ακόλουθα στοιχεία:

      • η ημερομηνία εξέτασης
      • τα αποτελέσματα της εξέτασης
      • η διάγνωση
      • άλλα αυθεντικά πιστοποιητικά/έγγραφα, σημαντικά για την εκτίμηση της περίπτωσης
      • το γεγονός ότι η νόσος είναι οξεία και κατά συνέπεια ο ασθενής δεν θα μπορέσει να ταξιδέψει

      Μπορείτε να κατεβάσετε το ιατρικό πιστοποιητικό εδώ »

      Εξήγηση του όρου «στενός συγγενής»
      «Στενοί συγγενείς» θεωρούνται ο/η σύζυγος, τα παιδιά, τα εγγόνια, τα αδέλφια, οι γονείς, οι παππούδες ή οι πεθεροί του ασφαλισμένου ατόμου ή τα άτομα με τα οποία τα ασφαλισμένα άτομα ζουν μαζί σαν να ήταν παντρεμένοι.


  5. Πληρωμή

    1. Τιμές
    2. Η κράτηση είναι δεσμευτική όταν καταβληθεί η πληρωμή και δεν μπορεί να τροποποιηθεί ή να ακυρωθεί. Αυτούς τους κανόνες τους θέτουν οι αεροπορικές εταιρείες και όχι το Gotogate. Μόλις το Gotogate λάβει την πληρωμή, θα στείλει μια επιβεβαίωση κράτησης στη διεύθυνση e-mail που έδωσε ο ταξιδιώτης τη στιγμή της κράτησης. Αυτή η επιβεβαίωση κράτησης αποτελεί το εισιτήριο/την απόδειξη του ταξιδιώτη, ο οποίος πρέπει να το/την έχει μαζί του σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού. Ο πελάτης εγκρίνει την ηλεκτρονική μεταφορά του τιμολογίου.

      Η διαχείριση όλων των πληρωμών γίνεται από την SRG Finland Oy (19254537).

    3. Απάτη κατά την πληρωμή
    4. Το Gotogate διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει μια πληρωμή με κάρτα εάν υπάρχει βάσιμη υποψία απάτης. Μπορεί να ζητηθεί ταυτοποίηση της πληρωμής σε περίπτωση που υπάρχουν υποψίες εγκλήματος. Κάθε είδους απάτη πληρωμής θα καταγγέλλεται στην αστυνομία και θα αποστέλλεται σε μια εταιρεία είσπραξης χρεών.

    5. Χρεωστικές/πιστωτικές κάρτες (MasterCard, Eurocard και Visa)
    6. Δεν είναι δυνατή η πληρωμή με κάρτα Diners Club. Σε μερικές περιπτώσεις δεν μπορούμε να δεχτούμε ξένες κάρτες. Οι χρεώσεις μπορεί να πραγματοποιηθούν σε δύο βήματα όταν οι πληρωμές γίνονται με κάρτα: μια χρέωση από την αεροπορική εταιρεία και μια από το Gotogate/Travelpartner.

    7. Άμεσες τραπεζικές πληρωμές
    8. Οι τιμές που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης προϋποθέτουν άμεση τραπεζική πληρωμή.


  6. Επιπλέον υπηρεσίες
    1. Πακέτο υπηρεσιών
    2. Το πακέτο υπηρεσιών είναι μια υπηρεσία που προσφέρουμε στους πελάτες μας. Ο ταξιδιώτης αγοράζει αυτήν την υπηρεσία κατά τη στιγμή της κράτησης. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα μεταγενέστερης αγοράς του πακέτου υπηρεσιών ανά πάσα στιγμή πριν από την αναχώρηση, με την πληρωμή 35 EUR ανά κράτηση.

      Το πακέτο υπηρεσιών περιλαμβάνει τα ακόλουθα:

      • εύρεση της καλύτερης εναλλακτικής πτήσης σε περίπτωση που η αεροπορική εταιρεία αλλάξει το πρόγραμμα πτήσεών της (σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές των αεροπορικών εταιρειών).
      • προκράτηση θέσεων από τις αεροπορικές εταιρείες για τις πτήσεις όπου υπάρχει αυτή η δυνατότητα (εξαιρούνται οι θέσεις δίπλα στις εξόδους κινδύνου, οι θέσεις με επιπλέον χώρο για τα πόδια και οι πτήσεις εντός Ευρώπης).
      • παροχή βοήθειας για να ζητήσετε βρεφικό κρεβατάκι (κούνια) (συχνά δεν είναι δυνατό στις πτήσεις εντός Ευρώπης).
      • κράτηση για ειδικού τύπου αποσκευές (όπως π.χ. τσάντες του γκολφ και σκι).
      • κράτηση ειδικής διατροφής όταν περιλαμβάνεται γεύμα (συνήθως δεν περιλαμβάνονται γεύματα στις πτήσεις εντός Ευρώπης).
      • έλεγχος των επιλογών και των δαπανών για αλλαγή του ταξιδιού σας (λάβετε υπόψη ότι υπάρχει χρέωση για την αλλαγή της κράτησης σύμφωνα με τους κανόνες των αεροπορικών εταιρειών, όπως αναγράφεται στο εισιτήριό σας).
      • εγγραφή της κάρτας bonus σας στην αεροπορική εταιρεία.
      • διάφορα αιτήματα προς το ξενοδοχείο

      Ενδέχεται να ισχύουν επιπρόσθετες χρεώσεις. Το αντίτιμο του πακέτου υπηρεσιών δεν επιστρέφεται σε περίπτωση ακύρωσης ή αν δεν είναι δυνατή η επιβεβαίωση των αιτημάτων.

      Εάν η ημερομηνία αναχώρησής σας είναι εντός τριών ημερών, σας ζητούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω email για να υποβάλετε τα αιτήματά σας. Λάβετε υπόψη ότι συχνά είναι αδύνατον να επιβεβαιώσουμε αιτήματα που υποβάλλονται τις τελευταίες 72 ώρες πριν από την αναχώρηση.

      Οι επιβάτες με σοβαρές τροφικές αλλεργίες πρέπει να ενημερώσουν απευθείας την αεροπορική εταιρεία.

    3. Ταξιδιωτική ασφάλιση
    4. Το Gotogate πρακτορεύει την ταξιδιωτική ασφάλιση σε συνεργασία με τη Solid. Παραπέμπουμε στη Solid για κάθε ζήτημα σχετικό με την ασφάλιση.

    5. Ασφάλιση αποσκευών
    6. Το Gotogate πρακτορεύει την ταξιδιωτική ασφάλιση σε συνεργασία με τη Solid. Παραπέμπουμε στη Solid για κάθε ζήτημα σχετικό με την ασφάλιση.

    7. Πληρωμή για συμπληρωματικές υπηρεσίες
    8. Ο πελάτης έχει δύο επιλογές όσον αφορά την πληρωμή συμπληρωματικών προϊόντων. Τα στοιχεία για την πληρωμή μπορούν να δοθούν στην εξυπηρέτηση πελατών είτε τηλεφωνικά είτε μέσω ενός συνδέσμου παραγγελίας που θα παράσχουμε μετά από συμφωνία.

      Το Gotogate δεν δέχεται κάρτες μιας χρήσης, καθώς η πληρωμή ίσως γίνεται σε δύο βήματα. Αποτελεί ευθύνη του πελάτη να βεβαιωθεί ότι η πληρωμή μπορεί να πραγματοποιηθεί κατά τη στιγμή της αγοράς. Το Gotogate διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει διευκρινίσεις σε περίπτωση διορθώσεων των τιμών ή τεχνικών σφαλμάτων.

      Η υπηρεσία είναι δεσμευτική όταν καταβληθεί η πληρωμή και δεν μπορεί να τροποποιηθεί ή να ακυρωθεί.

    9. Επιλογή θέσης
    10. Η αγορά αυτής της υπηρεσίας μπορεί να γίνει μόνο κατά την κράτηση του εισιτηρίου. Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι η αεροπορική εταιρεία θα επιβεβαιώσει ότι σας κράτησε τη θέση που ζητήσατε. Δεν μπορούμε να κρατήσουμε θέσεις σε μια συγκεκριμένη σειρά, θέσεις με επιπλέον χώρο για τα πόδια ή θέσεις δίπλα στις εξόδους κινδύνου. Η αεροπορική εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει τις θέσεις χωρίς να ειδοποιήσει το Gotogate ή τον ταξιδιώτη.

      Συνήθως δεν μπορεί να γίνει κράτηση θέσεων στις πτήσεις ανταπόκρισης με υπερατλαντικές πτήσεις (για παράδειγμα, πτήσεις εσωτερικού ή πτήσεις εντός Ευρώπης). Εάν η αεροπορική εταιρεία δεν μπορεί να παράσχει τη θέση που ζητήσατε, το αντίτιμο της υπηρεσίας δεν επιστρέφεται.

      Το διάγραμμα των θέσεων που παρουσιάζεται τη στιγμή της κράτησης είναι μόνο παράδειγμα και δεν ανταποκρίνεται οπωσδήποτε στην πραγματική διάταξη των θέσεων στο αεροσκάφος.


  7. Ξενοδοχείο
    1. Ξενοδοχεία
    2. Το Gotogate κάνει κρατήσεις ξενοδοχείων σε συνεργασία με το IAN.COM. Ο ταξιδιώτης πρέπει να ειδοποιήσει ο ίδιος το ξενοδοχείο για τυχόν αλλαγή του προγράμματος της πτήσης, που θα έχει ως αποτέλεσμα την αργοπορημένη άφιξή του στο ξενοδοχείο.
      Κάντε κλικ εδώ για τους πλήρεις όρους και τις προϋποθέσεις »

    3. Εξοχικά σπίτια και διαμερίσματα
    4. Το Gotogate προσφέρει εξοχικά σπίτια και διαμερίσματα σε συνεργασία με το Sunnyrentals.com.
      Κάντε κλικ εδώ για τους πλήρεις όρους και τις προϋποθέσεις »

    5. Ξενοδοχεία
    6. Οι πληροφορίες που δίνονται στον ιστότοπο της Gotogate παρέχονται από τον προμηθευτή του ξενοδοχείου. Οι φωτογραφίες που παρουσιάζονται στον ιστότοπο δεν ανταποκρίνονται οπωσδήποτε στο κατάλυμα για το οποίο έχει γίνει η κράτηση. Το Gotogate δεν φέρει καμία ευθύνη σε σχέση με οποιαδήποτε σφάλματα σε φωτογραφίες ή κείμενο, καθώς και σε αλλαγές στις πληροφορίες που παρέχει ο προμηθευτής. Συνιστούμε στον ταξιδιώτη να σχηματίζει πάντα μόνος του γνώμη για τις προδιαγραφές του ξενοδοχείου.

      Η κατάταξη βάσει αστέρων χρησιμοποιείται ως γενική αξιολόγηση των υπηρεσιών και ευκολιών των ξενοδοχείων. Λάβετε υπόψη ότι πρόκειται για μια διεθνή αξιολόγηση που μπορεί να διαφέρει από το γενικά αποδεκτό εθνικό πρότυπο.


  8. Παράπονα
    1. Αξιώσεις
    2. Τυχόν προβλήματα ή παρατηρήσεις όσον αφορά το ταξίδι σας πρέπει να υποβάλλονται απευθείας στον πάροχο της σχετικής υπηρεσίας (αεροπορική εταιρεία, εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων, ξενοδοχείο). Εάν λάβετε χρήματα ή αποζημίωση απευθείας από τον πάροχο, παύει κανονικά να ισχύει το δικαίωμά σας για αναδρομική αποζημίωση. Όλα τα παράπονα για τα οποία ο πάροχος δεν καταβάλλει χρήματα/αποζημίωση κατά τη διάρκεια του ταξιδιού πρέπει να υποβάλλονται απευθείας στο Gotogate για να τα διερευνήσουμε. Τα παράπονα διεκπεραιώνονται αποκλειστικά γραπτώς και υποβάλλονται μέσω μιας ειδικής φόρμας παραπόνων εντός ενός μηνός από το τέλος του ταξιδιού σας. Ο χρόνος διεκπεραίωσης ενός παραπόνου είναι περίπου τρεις μήνες.
      Κατεβάστε τη φόρμα παραπόνων μας εδώ »

      Στείλτε τα παράπονά σας στη διεύθυνση:
      Gotogate
      FAO: Reklamation [Παράπονα]
      Box 1340
      SE-751 43 Uppsala, Σουηδία

    3. Ευθύνη της αεροπορικής εταιρείας
    4. Θα βρείτε ένα ενημερωτικό παράρτημα σχετικά με την ευθύνη της αεροπορικής εταιρείας εδώ >>


  9. Λοιπές πληροφορίες
    1. Σουηδικός νόμος για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (PUL)
    2. Το Gotogate εφαρμόζει τον σουηδικό νόμο για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (1998:204). Με την αγορά μιας υπηρεσίας/ενός προϊόντος από εμάς ή με την εγγραφή των στοιχείων σας στον διαδικτυακό μας τόπο, μας δίνετε τη συγκατάθεσή σας να επεξεργαζόμαστε αυτά τα στοιχεία για συγκεκριμένους σκοπούς.

      Ο όρος «προσωπικά δεδομένα» αναφέρεται σε όλες τις πληροφορίες που αφορούν ένα άτομο και που έχουν αποθηκευτεί με κάποιο τρόπο. Αυτές οι πληροφορίες περιλαμβάνουν π.χ. το όνομά σας, τη διεύθυνση e-mail σας, την ταχυδρομική σας διεύθυνση, τον αριθμό τηλεφώνου σας, τις πληροφορίες τιμολόγησης και του τραπεζικού σας λογαριασμού καθώς και άλλες πληροφορίες που μας παρέχετε και που αφορούν εσάς και την οικογένειά σας όταν δημιουργείτε ένα προφίλ ή εγγράφεστε στον ιστότοπό μας.

      Τα στοιχεία που παρέχετε στον ιστότοπο του Gotogate χρησιμοποιούνται για σκοπούς διαχείρισης και για να μας δώσουν τη δυνατότητα να προσφέρουμε ένα υψηλό επίπεδο υπηρεσιών στους πελάτες μας. Αυτά τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν για να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες που παραγγείλατε και τα προϊόντα που ζητήσατε και να σας στέλνουμε τις προσφορές μας για παρόμοια προϊόντα που έχουν σχέση με το ταξίδι σας. Αυτές οι πληροφορίες χρησιμοποιούνται επίσης για στατιστικούς λόγους, για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του ιστοτόπου και για να ανανεώνουμε τη βάση δεδομένων μας.

      Τα προσωπικά δεδομένα που σχετίζονται με τις πληροφορίες του τραπεζικού σας λογαριασμού όταν πληρώνετε για τα προϊόντα/τις υπηρεσίες μας τα επεξεργαζόμαστε μόνο για την ολοκλήρωση της αγοράς σας και τα μοιραζόμαστε με τρίτους μόνο σε περίπτωση που αυτό είναι απαραίτητο για να εκτελέσουμε και να διαχειριστούμε την πληρωμή σας και να πραγματοποιηθεί η πληρωμή για την κράτησή σας.

      Το Gotogate ανήκει σε έναν όμιλο με μητρική εταιρεία την European Travel Interactive. Το Gotogate διατηρεί το δικαίωμα να επεξεργάζεται και να μεταβιβάζει τα στοιχεία σας εντός του ομίλου χωρίς περιορισμούς. Το Gotogate διατηρεί το δικαίωμα να μεταβιβάζει τα προσωπικά σας δεδομένα σε τρίτους σε περίπτωση πώλησης ή αγοράς μιας εταιρείας ή περιουσιακών στοιχείων, ή σε περίπτωση που η European Travel Interactive, κάποια άλλη εταιρεία του ομίλου ή περιουσιακά στοιχεία εντός του ομίλου αγοραστούν από τρίτους και τα προσωπικά δεδομένα αποτελούν ένα από τα μεταβιβαζόμενα περιουσιακά στοιχεία. Τα τρίτα μέρη που μπορεί να λάβουν τα δεδομένα θα είναι κατά προτίμηση εταιρείες που προσφέρουν παρόμοια προϊόντα και υπηρεσίες με το Gotogate.

      Μπορεί να μοιραστούμε τα δεδομένα με τους συνεργάτες μας και άλλους συμβαλλόμενους συνεργάτες του Gotogate, π.χ. υπεργολάβους, με σκοπό τη σύναψη συμβολαίων μεταξύ των χρηστών και του Gotogate.

      Μπορεί επίσης να παραχωρήσουμε τα δεδομένα σε τρίτους για να ανταποκριθούμε σε κάποια νομική υποχρέωση ή εάν αυτό απαιτείται από τον νόμο ή δικαστικές αποφάσεις.

      Τα προσωπικά δεδομένα που υποβάλατε στον ιστότοπό μας πριν να πραγματοποιήσετε κρατήσεις υπηρεσιών ή πριν να γίνετε μέλος στην υπηρεσία «Οι σελίδες μου» και τα οποία δεν αφορούν εσάς προσωπικά, όπως πληροφορίες για μέλη της οικογένειάς σας και φίλους σας, θα αποθηκεύονται αποκλειστικά και μόνο για δική σας προσωπική χρήση. Αυτό σημαίνει ότι το Gotogate δεν θα χρησιμοποιήσει αυτά τα στοιχεία για να επικοινωνήσει με σχετικά άτομα ούτε για κανέναν άλλο σκοπό.

      Είστε προσωπικά υπεύθυνος να φροντίζετε για την ενημέρωση των στοιχείων σας απευθείας στον ιστότοπο ή επικοινωνώντας με το Gotogate. Εάν επιθυμείτε να ενημερώσετε ή να διορθώσετε τα στοιχεία που μας δώσατε ή εάν έχετε απορίες ή παρατηρήσεις σχετικά με τις υπηρεσίες μας, τις πληροφορίες που συλλέγουμε ή τα δικαιώματά σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στη διεύθυνση www.gotogate.gr.

      Εάν δεν θέλετε να λαμβάνετε άλλες προσφορές σχετικά με το ταξίδι σας, κάντε κλικ στο «διαγραφή» στο τέλος του email. Εάν αντιμετωπίσετε προβλήματα με τη διαγραφή, στείλτε ένα email στη διεύθυνση crm@etraveli.com

    3. Αεροπορικές εταιρείες που συγκαταλέγονται σε μαύρη λίστα
    4. Μερικές αεροπορικές εταιρείες υπόκεινται σε απαγόρευση λειτουργίας εντός της ΕΕ.
      Μάθετε περισσότερα γι' αυτές τις αεροπορικές εταιρείες εδώ »

Header
Subject
Body
Footer