Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
GoToGate
  • Πτήσεις
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Συχνές ερωτήσεις (FAQ)
  • Όροι & προϋποθέσεις της αεροπορικής εταιρείας
  • Οι κρατήσεις μου
Οι κρατήσεις μου
Menu
ΥποστήριξηΕπικοινωνήστε μαζί μαςΣυχνές ερωτήσεις (FAQ)Όροι & προϋποθέσεις της αεροπορικής εταιρείαςΟι κρατήσεις μου
  1. Αρχική σελίδα
  2. Συχνές ερωτήσεις - Αρχική σελίδα
  3. Αλλαγή και ακύρωση εισιτηρίου
  4. Πώς μπορώ να ακυρώσω το αεροπορικό μου εισιτήριο;
  • Check-in
  • Αλλαγή προγράμματος αεροπορικής εταιρείας
  • Αποσκευές/Πληροφορίες αποσκευών
  • Αλλαγή και ακύρωση εισιτηρίου
    • Τι πρέπει να κάνω αν γράψω λάθος όνομα στο αεροπορικό μου εισιτήριο;
    • Μπορώ να λάβω πλήρη επιστροφή χρημάτων εάν ακυρώσω την πτήση μου;
    • Πόσος χρόνος χρειάζεται για να ολοκληρωθούν τα αιτήματα επιστροφής χρημάτων;
    • Πώς μπορώ να ακυρώσω το αεροπορικό μου εισιτήριο;
    • Πώς μπορώ να κάνω αλλαγή της πτήσης μου;
    • Μπορώ να αλλάξω τον προορισμό μου μετά την κράτηση μιας πτήσης;
    • Μπορώ να ακυρώσω και να κάνω νέα κράτηση για την ίδια πτήση σε χαμηλότερη τιμή;
    • Ποιο είναι το κόστος αλλαγής μιας πτήσης;
    • Εάν συμβεί κάτι στο ταξίδι μου και έχω αγοράσει ταξιδιωτική ασφάλιση, με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω;
    • Εμφάνιση όλων
  • Πληρωμή
  • Πριν από την κράτηση
  • Αυτομεταφορά
  • Προϊόντα και υπηρεσίες

Πώς μπορώ να ακυρώσω το αεροπορικό μου εισιτήριο;

Εάν θέλετε να ακυρώσετε το εισιτήριό σας, επικοινωνήστε μαζί μας όσο το δυνατόν νωρίτερα.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να χρειαστεί να επικοινωνήσετε απευθείας με την αεροπορική εταιρεία για να ακυρωθούν τα εισιτήριά σας. Μόλις η αεροπορική εταιρεία επιβεβαιώσει την ακύρωση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων. Λάβετε υπόψη ότι χρεώνουμε ένα τέλος για αυτήν την υπηρεσία.

Εάν δεν μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να ακυρώσετε το εισιτήριό σας πριν από την αναχώρησή σας, επικοινωνήστε απευθείας με την αεροπορική εταιρεία. Λάβετε υπόψη ότι εάν η κράτησή σας περιλαμβάνει περισσότερες από μία αεροπορικές εταιρείες, θα πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας με κάθε αεροπορική εταιρεία για να προχωρήσετε στην ακύρωση. Ενδέχεται να ισχύουν ειδικοί κανονισμοί όταν ακυρώνετε το εισιτήριό σας κοντά στην αναχώρηση ή μετά από αυτήν, γεγονός που μπορεί να επηρεάσει το δικαίωμά σας για αποζημίωση.

Προϊόντα και υπηρεσίες

  • Κάλυψη ακύρωσης
  • Aσφάλιση ταξιδίου
  • Aσφάλιση αποσκευών

Σχετικά με εμάς

  • Σχετικά με εμάς
  • Προϋποθέσεις ταξιδιού
  • Πολιτική απορρήτου
  • Πληροφορίες για τα cookies
  • Δήλωση προσβασιμότητας
  • Κατεβάστε την εφαρμογή

Υποστήριξη

  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Συχνές ερωτήσεις (FAQ)
  • Όροι & προϋποθέσεις των αεροπορικών εταιρειών
  • Οι κρατήσεις μου

Σύνδεση

Οι κρατήσεις μου
  • Visa
  • Mastercard
  • Eurocard
  • American Express
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Amadeus
  • Sabre
Gotogate / OY SRG Finland AB, ΑΦΜ 1925453-7, Αριθ. ΦΠΑ FI19254537

© 2025 Gotogate. Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος.