pdf print

Όροι και προϋποθέσεις για υπηρεσίες που αγοράζονται μετά την κράτηση


Οι παρόντες όροι και οι προϋποθέσεις για υπηρεσίες που αγοράζονται μετά την κράτηση («Όροι Μετά την Κράτηση») ισχύουν ανάμεσα σε εσάς («Εσείς», «Εσάς» ή «Σας») και την www.gotogate.gr («Εμείς», «Εμάς» ή «Μας») επιπλέον των γενικών όρων και προϋποθέσεων της αρχικής σας κράτησης («Όροι»), οι οποίοι ενσωματώνονται στο παρόν μέσω παραπομπής. Σε περίπτωση σύγκρουσης ή ασυνέπειας ανάμεσα στους παρόντες Όρους Μετά την Κράτηση και τους Όρους, υπερισχύουν οι τελευταίοι.

  1. Αλλαγές Μετά την Κράτηση
    1. Σας προσφέρουμε αλλαγές και προσθήκες στην κράτηση της πτήσης Σας, συμπεριλαμβανομένων για παράδειγμα: αλλαγή κράτησης, αλλαγή ονόματος, κράτηση συγκεκριμένων θέσεων, επιπρόσθετες αποσκευές, επιπρόσθετα γεύματα πτήσεων, προσθήκη βρεφικού εισιτηρίου και άλλες συμπληρωματικές υπηρεσίες (η κάθε μία εφεξής καλούμενη «Αλλαγή Μετά την Κράτηση»). Οι προσφορές ποικίλλουν και εξαρτώνται από τη συγκεκριμένη Σας κράτηση και αεροπορική εταιρεία. Μια «Αλλαγή Μετά την Κράτηση» στην κράτηση της πτήσης Σας υπόκειται στους κανόνες εισιτηρίων και στους όρους και τις προϋποθέσεις της εκάστοτε αεροπορικής εταιρείας. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε απευθείας με την αεροπορική εταιρεία για αλλαγές και προσθήκες.
    2. Η συνολική τιμή για την Αλλαγή Μετά την Κράτηση που ζητήσατε διευκρινίζεται στον σύνδεσμο πληρωμής που λάβατε από Εμάς. Η συνολική τιμή περιλαμβάνει τα τέλη διεκπεραίωσης από την αεροπορική εταιρεία και το δικό μας τέλος υπηρεσίας (εφόσον ισχύει, βλ. ενότητα 2).
    3. Η «Αλλαγή Μετά την Κράτηση» πραγματοποιείται αφού λάβουμε την πληρωμή σας και εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα. Εάν το τέλος της αεροπορικής εταιρείας αλλάξει προτού η σύμβαση ανάμεσα σε Εσάς και την αεροπορική εταιρεία γίνει δεσμευτική, ή εάν η αιτούμενη Αλλαγή Μετά την Κράτηση δεν είναι διαθέσιμη, η σύμβαση με την αεροπορική εταιρεία δεν τίθεται σε ισχύ εάν δεν αποδεχτείτε το εν λόγω αυξημένο τέλος αεροπορικής εταιρείας. Σε μια τέτοια περίπτωση θα σας επιστραφεί η πληρωμή. Μια Αλλαγή Μετά την Κράτηση θεωρείται ολοκληρωμένη μόνο όταν σας την επιβεβαιώσουμε μέσω e-mail. Εάν δεν θέλετε να λάβετε επιβεβαίωση, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας.
  2. Προσωπική εξυπηρέτηση
    1. Εάν δεν αγοράσατε ένα Πακέτο Υποστήριξης τη στιγμή της κράτησης του αεροπορικού εισιτηρίου Σας, ισχύει ένα εφάπαξ τέλος όταν ζητάτε οποιαδήποτε βοήθεια για την κράτηση της πτήσης Σας από τους εκπροσώπους μας μέσω τηλεφώνου ή e-mail. Το τέλος προσδιορίζεται στον σύνδεσμο πληρωμής που λάβατε από Εμάς.
    2. Το τέλος για την προσωπική υπηρεσία δεν επιστρέφεται. Για την αποφυγή αμφιβολιών, το τελευταίο ισχύει επίσης εάν αποφασίσετε να ακυρώσετε την κράτηση του εισιτηρίου σας ή εάν η βοήθειά μας δεν οδηγήσει στην επιβεβαίωση της αλλαγής (λόγω π.χ. μεταξύ άλλων μη επιβεβαίωσης από την αεροπορική εταιρεία ή μη διαθέσιμων εναλλακτικών σε περίπτωση αλλαγής της κράτησης).
  3. Ταξιδιωτικά έγγραφα με απλή ταχυδρομική επιστολή
    1. Τα ταξιδιωτικά σας έγγραφα αποστέλλονται με απλή ταχυδρομική επιστολή (όχι συστημένη) μετά τη λήψη της πληρωμής σας. Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για την απώλεια ή καθυστέρηση της αλληλογραφίας λόγω λάθους του Ταχυδρομείου. Είναι ευθύνη σας να δηλώνετε τη σωστή ταχυδρομική διεύθυνση τη στιγμή που κάνετε την κράτηση του αεροπορικού εισιτηρίου σας, διότι η ταχυδρομική διεύθυνση δεν μπορεί να αλλάξει.
    2. Το τέλος καλύπτει ένα σετ ταξιδιωτικών εγγράφων ανά κράτηση και δεν επιστρέφεται. Σε περίπτωση που θέλετε ένα νέο σετ ταξιδιωτικών εγγράφων λόγω αλλαγών που κάνατε Εσείς ή η εκάστοτε αεροπορική εταιρεία, απαιτείται επιπλέον πληρωμή.
  4. Υπηρεσία καθυστερημένων αποσκευών
    1. Το τέλος για την υπηρεσία καθυστερημένων αποσκευών δεν επιστρέφεται.
    2. Εκτός από την παροχή της υπηρεσίας αποσκευών, συμπεριλαμβανομένης της βοήθειας για ερωτήματα που σχετίζονται με τις αποσκευές και τη διαβίβαση των ερωτημάτων για τις αποσκευές στην εκάστοτε αεροπορική εταιρεία, η υπηρεσία περιλαμβάνει επίσης βοήθεια μετά την αναχώρηση από τον εξωτερικό μας συνεργάτη, τη Blue Ribbon Bags, σύμφωνα με τη συμφωνία παροχής υπηρεσίας της Blue Ribbon Bags. Ενεργώντας υπό την ιδιότητά μας ως μεσάζων, δεν φέρουμε καμία ευθύνη για την υπηρεσία που παρέχει η Blue Ribbon Bags ή την εκπλήρωση της συμφωνίας παροχής υπηρεσίας της.
      Περισσότερα για την Υπηρεσία αποσκευών
      Συμφωνία παροχής υπηρεσίας της Blue Ribbon Bags
  5. Mobile Travel Plan
    1. Το τέλος για το mobile travel plan δεν επιστρέφεται. Ο τηλεφωνικός αριθμός που παρέχεται από Εσάς δεν μπορεί να αλλάξει μετά την αγορά.

Header
Subject
Body
Footer